Muutos osto-option mukaisen osakkeiden kaupan määräaikaan

Yhtiötiedote 1.10.2021 klo 14.00

Yhtiön tietoon on saatettu, että Relais Group Oyj:n osakkeenomistajat Ari Salmivuori, Ajanta Oy ja Solesol Oy ovat sopineet muutoksista yhtiön 7.4.2021 julkaisemassa tiedotteessa mainitun osakkeiden osto-option käytön määräaikoihin. Ari Salmivuorella ja Ajannalla on muutoksen johdosta mahdollisuus ajoittaa osto-option käyttö siten, että osakkeiden kauppa toteutetaan viimeistään 21.3.2022. Aiempi määräaika osakkeiden kaupalle oli 21.10.2021.

Relais Group, toimitusjohtaja Arni Ekholm
puhelin +358 40 760 3323

Sähköposti: arni.ekholm@relais.fi

Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme teollinen toimija, joka keskittyy ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 128,9 (2019: 98,9) miljoonaa euroa ja palveluksessamme työskenteli lähes 300 ammattilaista, kuudessa eri maassa. Olemme tehneet vuoden 2021 aikana jo kolme yritysostoa. Ostamiemme yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto on lähes 92 miljoonaa euroa. Yritysostojen jälkeen palveluksessamme työskentelee yli 800 ammattilaista. Osakkeemme on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.