Pidennys Relais Group Oyj:n rahoitussopimuksen voimassaoloon

Pörssitiedote 24.2.2023 klo 13.30

Relais Group Oyj on sopinut muutoksista alun perin vuonna 2019 solmittuun ja edellisen kerran maaliskuussa 2022 muutettuun rahoitussopimukseensa pääpankkinsa kanssa. Sopimuksen voimassaoloa on jatkettu yhdellä vuodella 31.5.2025 saakka. Sopimuksen aikaisempi päättymispäivä oli 31.5.2024.

Lukuunottamatta joitakin Relais Group Oyj:n 25.10.2022 tiedotetusta IFRS-siirtymästä johtuneita teknisiä muutoksia ja tarkennuksia sopimuksen keskeiset ehdot säilyivät pääosin ennallaan.

Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Keskitymme ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,8 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.