Pidennys Relais Group Oyj:n rahoitussopimuksen voimassaoloon

Pörssitiedote 30.4.2024 klo 14.00

Relais Group Oyj on sopinut pääpankkinsa kanssa voimassaolon pidennyksestä alun perin vuonna 2019 solmittuun ja edellisen kerran helmikuussa 2023 muutettuun rahoitussopimukseensa. Rahoitussopimuksen voimassaoloa jatkettiin yhdellä vuodella 31.5.2026 saakka. Sopimuksen aikaisempi päättymispäivä oli 31.5.2025.

Pidennetyn sopimuksen ehdot säilyivät pääosin ennallaan.

Uuden pidennetyn rahoitussopimuksen mukaisten rahoitusvastuiden enimmäismäärä on 126,7 miljoonaa euroa koostuen enimmillään 107,2 miljoonan euron suuruisesta yritysostorahoituksesta, 12,5 miljoonan euron komittoimattomasta velkakirjajärjestelystä ja 7,0 miljoonan euron suuruisesta RCF-limiitistä.

Edellisen kerran helmikuussa 2023 muutetun rahoitussopimuksen mukaisten rahoitusvastuiden enimmäismäärä oli 126,9 miljoonaa euroa koostuen enimmillään 104,4 miljoonan euron suuruisesta yritysostorahoituksesta, 15,5 miljoonan euron komittoimattomasta velkakirjajärjestelystä ja 7,0 miljoonan euron suuruisesta RCF-limiitistä.

Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 284,3 (2022: 260,7) miljoonaa euroa. Vuoden 2023 aikana ostimme yhteensä neljä yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.