Relais Group –konserni käynnistää Suomen liiketoimintaa koskevat yhteistoimintaneuvottelut

Yhtiötiedote 27.3.2020 klo 14:00

Sisäpiiritieto

Relais Group Oyj:n tytäryhtiö Startax Finland Oy (”Yhtiö”) käynnistää koko henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut.

Yhteistoimintaneuvotteluilla yhtiö varautuu koronaviruksesta (COVID-19) mahdollisesti aiheutuviin asiakkaiden tilauksien ja toimitusten muutoksiin ja niiden aiheuttamiin taloudellisiin ja tuotannollisiin vaikutuksiin, kuten työn tarjoamisedellytysten tilapäiseen vähenemiseen. Alustava arvio on, että toimenpiteet voivat johtaa henkilöstön määräaikaisiin, enintään 90 päivää kestäviin lomauttamisiin joko koko- tai osa-aikaisesti. Neuvottelujen piiriin kuuluu 101 henkilöä Suomessa. Neuvottelut alkavat 1.4.2020.

Vastaavia varautumistoimia tehdään konsernin ulkomaisissa tytäryhtiöissä.

RELAIS GROUP OYJ

Relais Group Oyj, toimitusjohtaja Arni Ekholm
Puh. +358 40 543 1446
Sähköposti:
 arni.ekholm@relais.fi

Evli Pankki Oyj

Relais Group Oyj lyhyesti

Relais Group on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais Group luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relais Groupin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskenteli 31.12.2019 258 henkilöä viidessä eri maassa.