Relais Group -konsernin Suomen liiketoimintaa koskevat yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet

Yhtiötiedote 1.4.2020 klo 18.30

Relais Group Oyj:n tytäryhtiö Startax Finland Oy:n (”Yhtiö”) koko henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet.

Neuvottelujen tuloksena yhtiöllä on mahdollisuus koko henkilöstön määräaikaisiin, enintään 90 päivää kestäviin lomauttamisiin joko koko- tai osa-aikaisesti. Neuvottelujen piiriin kuului 101 henkilöä Suomessa.

Lomautuksilla yhtiö varautuu koronaviruksesta (COVID-19) mahdollisesti aiheutuviin asiakkaiden tilauksien ja toimitusten muutoksiin ja niiden aiheuttamiin taloudellisiin ja tuotannollisiin vaikutuksiin.

RELAIS GROUP OYJ

Relais Group Oyj, toimitusjohtaja Arni Ekholm

Puh. +358 40 543 1446

Sähköposti:
 arni.ekholm@relais.fi

Evli Pankki Oyj

Relais Group Oyj lyhyesti

Relais Group Oyj on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais Group luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relais Groupin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskenteli 31.12.2019 258 henkilöä viidessä eri maassa.