Relais Group Oyj: Kansainvälisten tilinpäätösstandardien (”IFRS”) mukainen tilintarkastettu konsernitilinpäätös 31.12.2021 päättyneeltä tilikaudelta

Pörssitiedote 29.11.2022 klo 9.00

Relais Group Oyj ("Relais" tai "Yhtiö") on 24.11.2022 ilmoittanut jättäneensä listalleottohakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle ("Nasdaq Helsinki") Yhtiön osakkeiden listaamiseksi Nasdaq Helsingin pörssilistalle ("Listautuminen"). Yhtiö on Listautumisen yhteydessä laatinut kansainvälisten tilinpäätösstandardien (International Financial Reporting Standards, ”IFRS”) mukaisen tilintarkastetun konsernitilinpäätöksen 31.12.2021 päättyneeltä tilikaudelta sisältäen myös tilintarkastamattomat vertailutiedot 31.12.2020 päättyneeltä tilikaudelta, jotka se julkistaa tällä pörssitiedotteella. Listautuminen on ehdollinen sille, että Nasdaq Helsinki hyväksyy Yhtiön listalleottohakemuksen ja että Finanssivalvonta hyväksyy Listautumisen yhteydessä laadittavan listalleottoesitteen. Kaupankäynnin osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 1.12.2022.

Tilintarkastettu IFRS-konsernitilinpäätös 2021 on saatavilla Relais Groupin internetsivuilta osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/sijoittajamateriaalit/raportit-ja-esitykset/ sekä tämän tiedotteen liitteenä.

Relais Groupin hyväksyttynä neuvonantajana toimii Evli Oyj.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,8 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.