Relais Group Oyj: Lennart Sjöblom nimitetty Head of M&A and Business Development- tehtävään ja konsernin johtoryhmän jäseneksi

Relais Group Oyj, Yhtiötiedote 11.6.2021 klo 9.00

Lennart Sjöblom, BSc (Finance) on nimitetty Relais Group -konsernin yrityskaupoista ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 2.8.2021 alkaen. Sjöblom on viimeksi toiminut Ahlsell Groupin M&A-johtajana Ruotsissa ja aiemmin mm. Carner Corporate Financen Associate Directorina Suomessa.

Toimitusjohtaja Arni Ekholm kommentoi:
”Yritysostoin tapahtuva kasvu on Relaisin strategian kulmakivi ja tulemme jatkossa entisestäänkin kiihdyttämään yrityskauppatoimintaamme. Olenkin erittäin tyytyväinen voidessani toivottaa Lennart Sjöblomin lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme. Lennart tuo mukanaan vahvan kokemuksen yrityskauppaprosessien johtamisesta Pohjoismaisella tasolla ja lisää merkittävästi kyvykkyyksiämme tällä saralla. Toivotan hänelle mitä parhainta onnea ja menestystä tässä uudessa tärkeässä tehtävässä.”

Toimitusjohtaja Arni Ekholm
Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi
Puhelinnumero: +358 40 760 3323

Evli Pankki Oyj
Puhelinnumero: +358 40 579 6210

Finanssivalvonta

Relais Group lyhyesti
Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme teollinen toimija, joka keskittyy ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 128,9 (2019: 98,9) miljoonaa euroa ja palveluksessamme työskenteli lähes 300 ammattilaista, kuudessa eri maassa. Olemme tehneet vuoden 2021 aikana jo kolme yritysostoa. Ostamiemme yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto on lähes 92 miljoonaa euroa. Yritysostojen jälkeen palveluksessamme työskentelee yli 800 ammattilaista. Osakkeemme on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.