Relais Group Oyj: Relais Groupin konserniyhtiö STS Sydhamnens Trailer Service laajentaa toimintaansa Ruotsissa

Lehdistötiedote 16.11.2023 kello 10:00

Relais Group Oyj:n konserniyhtiö STS Sydhamnens Trailer Service laajentaa toimintaansa avaamalla uuden korjaamon Eskilstunassa, Ruotsissa. Tänä vuonna 30-vuotisjuhliaan viettävä STS on yksi suurimmista valtakunnallisista raskaan kaluston riippumattomista huolto- ja korjaamoketjuista Skandinaviassa. Eskilstunan korjaamon avaamisen myötä STS:llä on tällä hetkellä 14 korjaamoa Malmöstä etelässä Luulajaan pohjoisessa ja se tarjoaa kattavan valikoiman raskaiden hyötyajoneuvojen ja perävaunujen huoltopalveluita.

Stefan Klingberg, STS:n Managing Director: "Eskilstuna on keskeisen tärkeä kaupunki logistisesta näkökulmasta. Uuden modernin korjaamon avaaminen tällä tärkeällä maantieteellisellä alueella vahvistaa kykyämme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin. Uuden korjaamon avaaminen on vaativan työn tulos ja haluankin kiittää kaikkia hankkeeseen osallistuneita."

Arni Ekholm, Relais Groupin toimitusjohtaja: "Olen todella iloinen nähdessäni, että STS jatkaa kasvuaan. Aiemmin tässä kuussa tiedottamamme Raskoneen JTC-yrityskauppa on hyvä esimerkki siitä, miten konserniyhtiömme voivat kasvaa kohdennetuin lisäyritysostoin. Uuden STS-korjaamon avaaminen Eskilstunaan osoittaa kykymme kasvattaa toimintaamme myös avaamalla uusia toimipisteitä kaupallisesti kiinnostaville alueille.”

Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Keskitymme ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 260,7 (2021: 237,8) miljoonaa euroa. Vuoden 2022 aikana ostimme yhteensä kolme yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.