Relais Group Oyj hakee osakkeidensa listausta Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle

Pörssitiedote 24.11.2022 klo 14.00

Relais Group Oyj (“Relais” tai “Yhtiö”) on tänään jättänyt listalleottohakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle (“Nasdaq Helsinki”) Yhtiön osakkeiden listaamiseksi Nasdaq Helsingin pörssilistalle (“Listautuminen”). Listautuminen on ehdollinen sille, että Nasdaq Helsinki hyväksyy listalleottohakemuksen ja että Finanssivalvonta hyväksyy Listautumisen yhteydessä laadittavan listalleottoesitteen. Kaupankäynnin osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 1.12.2022.

Listautumisen tavoitteena on edistää Yhtiön kasvustrategian toteuttamista ja Yhtiö arvioi Listautumisen vaikuttavan positiivisesti sen kykyyn tehdä yrityskauppoja mahdollistamalla niihin tarvittavan rahoituksen. Lisäksi Yhtiö arvioi Listautumisen lisäävän Yhtiön tunnettuutta asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden, potentiaalisten yritysostokohteiden sekä sijoittajien keskuudessa.

Relais Group on ollut listattuna Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla lokakuusta 2019 alkaen. Siirtyminen Nasdaq Helsingin pörssilistalle on looginen ja luonnollinen askel Yhtiömme kasvupolulla. Olemme johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa. Viimeisten neljän vuoden aikana olemme tehneet 12 yritysostoa ja yli kolminkertaistaneet konsernimme liikevaihdon. Meillä on nyt entistäkin paremmat mahdollisuudet jatkaa vahvasti yrityskauppojen tekemiseen pohjautuvan kasvustrategiamme menestyksekästä toteuttamista”, kommentoi Relaisin toimitusjohtaja Arni Ekholm.

Samalla Relais on pyytänyt, että sen osakkeet poistetaan Nasdaq Helsingin ylläpitämältä First North Growth Market Finland -markkinapaikalta Listautumisen yhteydessä.

Yhtiön osakkeiden kaupankäyntitunnus RELAIS ja ISIN-tunnus FI4000391487 säilyvät ennallaan. Relais noudattaa tästä päivästä alkaen säännellyllä markkinalla listattujen yhtiöiden tiedonantovelvollisuutta koskevaa sääntelyä.

Suunniteltuun Listautumiseen liittyen Yhtiö on päivittänyt tiedonantopolitiikkaansa. Yhtiön päivitetty tiedonantopolitiikka on saatavilla Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://relais.fi/sijoittajat/.

Yhtiön oikeudellisena neuvonantajana Listautumisessa toimii Roschier Asianajotoimisto Oy ja pääjärjestäjänä Evli Oyj.

Relais Groupin hyväksyttynä neuvonantajana toimii Evli Oyj.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,8 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.

TÄRKEÄÄ TIETOA

Tämä tiedote on tarkoitettu tiedotustarkoituksiin, eikä sitä tule pitää tarjouksena tai perusteena päätökselle sijoittaa Yhtiön arvopapereihin. Evli Oyj (“Evli”) toimii yksinomaan Yhtiön puolesta, eikä kenenkään muun tahon puolesta Listautumisen yhteydessä. Evli ei Yhtiön lisäksi katso ketään muuta henkilöä asiakkaakseen Listautumisenyhteydessä eikä sillä ole vastuuta tarjota muille henkilöille asiakkailleen kuuluvaa suojaa, eikä se tarjoa neuvoa kenellekään muille henkilöille koskien Listautumista, tämän tiedotteen sisältöä tai mitään transaktiota, järjestelyä tai muuta tässä tiedotteessa viitattua seikkaa koskien.