Relais Group Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2023

Relais Group Oyj, Pörssitiedote 19.12.2022 kello 13.00

Relais Group Oyj:n taloudellisen tiedottamisen aikataulu vuonna 2023 on seuraava:

• Tilinpäätöstiedote koskien vuotta 2022, torstaina 2.3.2023
  • Johdon osavuotinen selvitys 1-3/2023, torstaina 4.5.2023
  • Puolivuosikatsaus 1-6/2023, torstaina 10.8.2023
  • Johdon osavuotinen selvitys 1-9/2023, torstaina 2.11.2023

Tilinpäätöstiedote, johdon osavuotiset selvitykset ja puolivuotiskatsaus julkaistaan arviolta klo 9.00 Suomen aikaa mainittuina päivinä.

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2022 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla tiistaina 14.3.2023.

Varsinainen yhtiökokous 2023

Varsinainen yhtiökokous 2023 on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 5.4.2023. Kokouksen kutsuu koolle myöhemmin Relais Group Oyj:n hallitus.

Osakkeenomistajan, joka haluaa saada yhtiökokoukselle kuuluvan asian yhtiökokouksen käsiteltäväksi, on viimeistään 28.2.2023 toimitettava tästä kirjallinen pyyntö yhtiön hallitukselle. Pyyntö perusteluineen ja päätösehdotuksineen pyydetään toimittamaan osoitteella: Relais Group Oyj, Hallitus, Mannerheimintie 105, 00280 Helsinki.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/. Verkkosivuilla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Relaisin tiedotteiden tilaajaksi.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,8 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.