Relais Group Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2024

Relais Group Oyj, Pörssitiedote 21.12.2023 kello 9.00

Relais Group Oyj:n taloudellisen tiedottamisen aikataulu vuonna 2024 on seuraava:

• Tilinpäätöstiedote 2023, torstaina 7.3.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2024, keskiviikkona 8.5.2024
  • Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuu 2024, torstaina 15.8.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–syyskuu 2024, torstaina 7.11.2024

Raportit julkaistaan arviolta klo 9.00 Suomen aikaa mainittuina päivinä.

Relais Group Oyj:n vuoden 2023 raportointikokonaisuus, joka sisältää vuosikertomuksen, tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin, julkaistaan yhtiön verkkosivuilla maanantaina 18.3.2024.

Varsinainen yhtiökokous 2024

Varsinainen yhtiökokous 2024 on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 10.4.2024. Kokouksen kutsuu koolle myöhemmin Relais Group Oyj:n hallitus.

Osakkeenomistajan, joka haluaa saada yhtiökokoukselle kuuluvan asian yhtiökokouksen käsiteltäväksi, on viimeistään 19.2.2024 toimitettava tästä kirjallinen pyyntö yhtiön hallitukselle. Pyyntö perusteluineen ja päätösehdotuksineen pyydetään toimittamaan osoitteella Relais Group Oyj, Hallitus, Mannerheimintie 105, 00280 Helsinki.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/.

Verkkosivuilla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Relaisin tiedotteiden tilaajaksi.

Thomas Ekström, CFO
Puhelin: +358 50 381 9751
Sähköposti:
thomas.ekstrom@relais.fi

Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 260,7 (2021: 237,8) miljoonaa euroa. Vuoden 2022 aikana ostimme yhteensä kolme yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.