Relais Group Oyj:n tilinpäätöstiedote ja tilinpäätös julkaistaan FAS-standardien mukaisesti; yhtiö siirtyy IFRS-raportointiin vuoden 2022 loppuun mennessä

Relais Group Oyj, Yhtiötiedote 24.2.2022 kello 18.00

Relais Group Oyj:n ("Yhtiö") hallitus on 24.2.2022 päättänyt lykätä Yhtiön siirtymistä raportoinnissa suomalaisesta tilinpäätöskäytännöstä (Finnish Accounting Standards, "FAS") kansainväliseen (International Financial Reporting Standards, "IFRS") raportointiin.

Yhtiön tilinpäätöstiedote koskien vuotta 2021 julkaistaan FAS-standardien mukaisesti laadittuna 3.3.2022.

Yhtiön tilinpäätös vuodelta 2021 julkaistaan FAS-standardien mukaisesti laadittuna 22.3.2022.

Yhtiö siirtyy IFRS-raportointiin vuoden 2022 loppuun mennessä.

Sähköposti: arni.ekholm@relais.fi

Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme teollinen toimija, joka keskittyy ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 128,9 (2019: 98,9) miljoonaa euroa ja palveluksessamme työskenteli lähes 300 ammattilaista, kuudessa eri maassa. Vuoden 2021 aikana loppuunsaatoimme viisi yritysostoa. Ostamiemme yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto on noin 114,5 miljoonaa euroa. Yritysostojen jälkeen palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista. Osakkeemme on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.