Relais Group Oyj:n tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2021

Relais Group Oyj:n tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2021

Relais Group Oyj, Yhtiötiedote 21.12.2020 kello 18.15

Relais Group Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2020 torstaina 25.2.2021.

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2020 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla maanantaina 8.3.2021.

Vuoden 2021 puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2021 julkaistaan torstaina 12.8.2021.

Varsinainen yhtiökokous 2021

Varsinainen yhtiökokous 2021 on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 30.3.2021. Kokouksen kutsuu koolle myöhemmin Relais Group Oyj:n hallitus.

Osakkeenomistajan, joka haluaa saada yhtiökokoukselle kuuluvan asian yhtiökokouksen käsiteltäväksi, on viimeistään 15.2.2021 toimitettava tästä kirjallinen pyyntö yhtiön hallitukselle. Pyyntö perusteluineen ja päätösehdotuksineen pyydetään toimittamaan osoitteella: Relais Group Oyj, Hallitus, Tähtäinkuja 2, 01530 Vantaa.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/. Verkkosivuilla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Relaisin tiedotteiden tilaajaksi.

Arni Ekholm, Toimitusjohtaja
Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Relais Group on ajoneuvojen varaosien ja varusteiden maahantuoja ja tekninen tukkuliike Pohjoismaissa ja Baltiassa. Olemme teollinen toimija, joka keskittyy ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 98,9 (2018: 72,5) miljoonaa euroa ja palveluksessamme työskenteli 258 ammattilaista, viidessä eri maassa. Osakkeemme on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland –markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.