Relais Group Oyj on julkaissut vuoden 2019 vuosikertomuksen sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen

Yhtiötiedote 5.3.2020 klo 9.00

Relais on julkaissut vuoden 2019 vuosikertomuksen sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen yhtiön internet-sivuilla osoitteissa https://relais.fi/sijoittajat/.

Vuosikertomus sekä hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös ovat myös tämän tiedotteen liitteinä.

Relais Group, toimitusjohtaja Arni Ekholm
puhelin +358 40 543 1446

Sähköposti: arni.ekholm@relais.fi

Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Relais Group on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relaisin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskenteli 31.12.2019 258 henkilöä viidessä eri maassa.