RELAIS GROUP OYJ YHTIÖTIEDOTE 1.10.2020 KLO 11.50

Relais Group Oyj: Osakassopimuksen mukaisen osto-option käyttäminen

Relais Group Oyj:n ("Yhtiö") suurin osakkeenomistaja Ari Salmivuori on ilmoittanut Yhtiölle, että hän on myynyt Solesol Oy:lle ja Rausanne Oy:lle yhteensä 443 250 Yhtiön osaketta. Ari Salmivuori on myös käyttänyt ensimmäisen erän osto-optiostaan eräiden Yhtiön osakkeenomistajien ja Yhtiön välisen osakassopimuksen mukaisesti ja ostanut Nordic Industry Development AB:ltä yhteensä 443 250 Yhtiön osaketta, jolloin hänen osakeomistuksensa pysyy muuttumattomana. Osakekauppa toteutettiin osto-option ehtojen mukaisesti. Osto-option ensimmäisen erän päättymispäivän pidennyksestä tiedotettiin 13.7.2020. Liiketoimien toteuttamisen jälkeen Nordic Industry Development AB omistaa 3 932 100 Yhtiön osaketta ja Ari Salmivuori omistaa suoraan 6 328 800 Yhtiön osaketta.

Arni Ekholm, Toimitusjohtaja

Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Relais Group on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais Group luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relais Groupin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskenteli 31.12.2019 258 henkilöä viidessä eri maassa. www.relais.fi