Relais julkistaa tammi–kesäkuun 2022 puolivuosikatsauksen 11.8.2022 klo 9.00, webcast-tilaisuus kello 10.00 alkaen

Lehdistötiedote 4.8.2022 klo 14.00

Relais järjestää englanninkielisen webcast-tilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle 11.8.2022 klo 10.00. Webcast-tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Arni Ekholm ja talousjohtaja Pekka Raatikainen. Tilaisuus on seurattavissa suorana lähetyksenä osoitteessa https://relais.videosync.fi/2022-q2-results.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/ webcast-tilaisuuden päätyttyä.

Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Relais Group lyhyesti

Relais Group on johtava konsolidoija ja yritysostoalusta ajoneuvojen jälkimarkkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Keskitymme ajoneuvojen elinkaaren tehostamiseen ja siihen liittyviin palveluihin. Olemme myös kasvualusta omistamillemme yhtiöille.

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 237,9 (2020: 128,9) miljoonaa euroa. Vuoden 2021 aikana ostimme yhteensä kuusi yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin 950 ammattilaista kuudessa eri maassa. Osakkeemme on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.