Relais julkistaa tammi–syyskuun 2023 johdon osavuotisen selvityksen 2.11.2023 klo 9.00, webcast-tilaisuus kello 10.00 alkaen

Lehdistötiedote 26.10.2023 klo 9.00

Relais järjestää englanninkielisen webcast-tilaisuuden analyytikoille, sijoittajille ja medialle 2.11.2023 klo 10.00. Webcast-tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Arni Ekholm ja talousjohtaja Thomas Ekström. Tilaisuus on seurattavissa suorana lähetyksenä osoitteessa https://relais.videosync.fi/q3-2023-results.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/ webcast-tilaisuuden päätyttyä.

Sähköposti:
arni.ekholm@relais.fi

Relais Group lyhyesti

Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 260,7 (2021: 237,8) miljoonaa euroa. Vuoden 2022 aikana ostimme yhteensä kolme yhtiötä. Palveluksessamme työskentelee noin tuhat ammattilaista kuudessa eri maassa. Relais Groupin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla kaupankäyntitunnuksella RELAIS.