Remedy Entertainment Oyj: Muutos Remedyn johtoryhmässä

Remedy Entertainment    Pörssitiedote    10.11.2023 klo 9.00

Muutos Remedyn johtoryhmässä

Remedy Entertainment Oyj ("Remedy") on tänään päättänyt muuttaa johtoryhmänsä kokoonpanoa ja rooleja tässä tiedotteessa kuvatulla tavalla.

Remedyn hallituksen puheenjohtaja Markus Mäki on toiminut yhtiön johtoryhmässä tuote- ja teknologiajohtajana. Tämä rooli jaetaan kahdeksi johtoryhmätehtäväksi seuraavasti:

1. Markus Mäki jatkaa Remedyn johtoryhmässä tuotejohtajana. Mäki vastaa tässä tehtävässä Remedyn peliportfolion johtamisesta ja peliprojektien ohjaamisesta kehitysvaiheessa.

1. Mika Vehkala on nimitetty teknologiajohtajaksi . Vehkala aloitti Remedyllä vuonna 2016 ja on toiminut Technology Director -tehtävässä vuodesta 2019. Teknologiajohtajana (CTO) Vehkala vastaa Northlight®-pelimoottori- ja työkaluteknologiasta, siihen liittyvästä tiimistä, sekä muista Remedyn teknologiahankkeista. Hän raportoi suoraan toimitusjohtaja Tero Virtalalle. Vehkalan CV ja kuva ovat saatavilla myöhemmin tänään Remedyn sijoittajasivustolla osoitteessa https://investors.remedygames.com/fi/yhtio/johtoryhma/.

Viimevuosien aikana olemme rakentaneet moniprojektimalliamme ja kehittäneet kehitysprosessiamme. Tänä vuonna olemme aloittaneet vaiheen, jossa alamme julkaista uusia pelejä sekä tarjota niille julkaisun jälkeistä tukea. Näiden kahden erillisen roolin muodostaminen on luonnollinen osa tätä kehitystä. Alan Wake 2 on juuri julkaistu onnistuneesti, ja nyt on siksi hyvä ajankohta toteuttaa tämä muutos. Toivotan Mikan lämpimästi tervetulleeksi Remedyn johtoryhmään. Mikalla on pitkä ja monipuolinen kokemus pelien kehittämisestä ja siihen liittyvistä teknologioista. Hänellä on syvällinen ymmärrys Northlightista ja sen kehittämisestä Remedyn tulevia tarpeita varten”, kertoi Remedyn toimitusjohtaja Tero Virtala.

10.11.2023 alkaen Remedyn johtoryhmään kuuluvat seuraavat jäsenet ja roolit:

Tero Virtala, toimitusjohtaja

Markus Mäki, tuotejohtaja

Sami Järvi, luova johtaja

Terhi Kauppi, talousjohtaja

Johannes Paloheimo, kaupallinen johtaja

Christopher Schmitz, operatiivinen johtaja

Mika Vehkala, teknologiajohtaja

REMEDY ENTERTAINMENT OYJ

Veli-Pekka Puolakanaho, Head of Corporate Development and IR
Sähköposti: veli-pekka.puolakanaho@remedygames.com

Remedy lyhyesti