Remedy Entertainment Oyj: Tilinpäätöstiedotteen 2021 julkaisuajankohta

Remedy Entertainment Oyj | Lehdistötiedote 13.1.2022 klo 16:00

Tilinpäätöstiedotteen 2021 julkaisuajankohta

Remedy Entertainment Oyj julkaisee vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen 11.2.2022 klo 09.00.

Remedy järjestää vuoden 2021 tilinpäätöstä koskevan englanninkielisen tiedotustilaisuuden verkkolähetyksenä ja puhelinkonferenssina kysymys- ja vastausosiolla sijoittajille, analyytikoille ja lehdistölle 11.2.2022 klo 11.00. Remedyn tulosta esittelevät toimitusjohtaja Tero Virtala ja talousjohtaja Terhi Kauppi.

Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä Remedyn sijoittajasivuilla: https://investors.remedygames.com/tiedotteet/

Verkkolähetyksen ohjeet

Ilmoittaudu verkkolähetykseen ennakkoon:

Ilmoittautumisen jälkeen saat verkkolähetyksen osallistumisohjeet sähköpostitse.

Puhelinkonferenssin ohjeet

Liity konferenssiin soittamalla paikallisnumeroon muutama minuutti ennen tiedotustilaisuuden alkua. Kansainväliset numerot saatavilla: https://remedy.zoom.us/u/kwjs0Qg4P

Suomi: +358 9 7252 2471

Ruotsi: +46 850 539 728

Yhdistyneet kuningaskunnat: +44 330 088 5830

Yhdysvallat: +1 646 558 8656

Kokoustunnus: 883 3233 0623

Salasana: 724826

Tallenne verkkolähetyksestä on nähtävillä tiedotustilaisuuden jälkeen yhtiön sijoittajasivuilla  https://investors.remedygames.com/presentations/

Remedy Entertainment Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tilinpäätöksen julkistamista. Hiljainen jakso alkoi 12.1.2022.

Veli-Pekka Puolakanaho, Corporate Development Director

Phone: +358 50 430 0936

Email: veli-pekka.puolakanaho@remedygames.com

REMEDY LYHYESTI

Remedy Entertainment Oyj on kansainvälisesti menestynyt peliyhtiö, joka tunnetaan tarinallisista ja visuaalisesti näyttävistä konsoli- ja PC-peleistä kuten Control, Alan Wake ja Max Payne. Lisäksi Remedy kehittää omaa Northlight-pelimoottoria ja pelinkehitystyökaluja. Vuonna 1995 perustettu ja Suomessa sijaitseva yhtiö työllistää yli 290 pelialan ammattilaista 30:stä eri maasta. Remedy on noteerattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.remedygames.com