Cubus-suosikkisi nyt myös verkossa!

Cubus lanseeraa suositun Cubus Shop Online -verkkokauppansa Suomen markkinoille torstaina 30. lokakuuta. Avajaisia juhlistetaan mahtavilla avajaistarjouksilla sekä naisille että lapsille.

Cubus tunnetaan Suomessa lähinnä naistenvaateliikkeistään, mutta verkkokaupan kautta myös lastenvaatemallisto tulee kaikkien suomalaisten ulottuville. ”Tavoitteenamme oli luoda verkkokauppa, joka inspiroi ja on samalla helppokäyttöinen ja luotettava. Onnistuimme siinä mielestäni hyvin”, kertoo Cubus Shop Online -sivun vastaava, Elise Mietle Laupstad. Verkkokauppa avattiin viime vuonna Norjassa sekä Ruotsissa, ja nyt Elise odottaa innolla Suomen avajaisia.

Verkkokauppa tarjoaa sekä naisille että lapsille sesongin trendejä, basic-malliston tuotteita, alusvaatteita ja asusteita edulliseen hintaan. Mallisto on sama kun Cubuksen liikkeissä ja tuotteiden tilaaminen on helppoa. Verkkokaupan asiakkaat voivat vaihtaa naisten tuotteet missä tahansa Suomen Cubus-liikkeessä, helposti ja nopeasti.

Lisätietoja:

Operatiivinen johtaja Marianne Kulmala, marianne.kulmala@cubus.com, puh. +35840 154 4422

PR/Markkinointi Linda Haglund, linda.haglund@cubus.com, puh. +35850 539 5010

Cubuksesta

Cubus on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista muotiketjuista, jolla on yhteensä 335 liikkeitä Norjassa, Ruotsissa, Puolassa, Saksassa ja Suomessa. Cubuksen mallistoon voi tutustua osoitteessa www.cubus.com. Lehdistömateriaalia löytyy täältä.