Himoittua Huawei P20 Pro Twilight -puhelinta taas saatavilla

Huawei P20 Pro -mallin Twilight-väri on yllättänyt suosiollaan ja värivaihtoehto on ollut huhtikuun puolivälin myynninaloituksesta lähtien ajoittain loppuunmyyty. Jälleenmyyjien valikoimaan on saapunut lisää Twilight-värisiä puhelimia, mutta kiinnostuneiden kannattaa edelleen toimia nopeasti.

Huawein P-sarja on tunnettu erinomaisesta valokuvauskokemuksestaan ja designistaan. Uudessa 6,1 tuuman Huawei P20 Prossa onkin maailman ensimmäinen 40 megapikselin linssi ja Leican kolmoiskamera. Huawei P20 Pro tarjoaa sinisen ja mustan värin lisäksi myös näyttävän uuden liukuvärivaihtoehdon, violetin Twilightin.

Revontulista inspiraationsa saanut väri on ollut hitti niin meillä kuin maailmalla, jopa niin, että värivaihtoehto on ollut huhtikuun puolivälin myynninaloituksesta lähtien ajoittain loppuunmyyty. Nyt Twilight-värisiä puhelimia on saapumassa uusi erä jälleenmyyjien valikoimaan, mutta kiinnostuneiden kannattaa edelleen toimia nopeasti.

Huawei on haastanut puhelinmarkkinoita aiemminkin poikkeavilla värivaihtoehdoilla, ja yhteistyötä on tehty muun muassa väristandardeistaan tunnetun Pantonen kanssa. Huawei P20 Pron väri Twilight on kuitenkin yhtiön oman suunnittelutiimin työnäyte.

”Näyttävä Twilight-väri on saanut paljon huomiota ja kysyntä on yllättänyt meidät positiivisesti. Laite on ollut ajoittain loppuunmyyty, mutta asiakkaiden iloksi voimme ilmoittaa, että Huawei P20 Prota on saatu lisää myyntiin Suomessa kaikissa väreissä”, kommentoi  Sofia Lehtimäki, Suomen kuluttajaliiketoimintayksikön markkinointi- ja viestintäjohtaja.

Luonto inspiraationa väriin

Huawein Chief Design Offcier Joon Suh Kim ja hänen tiiminsä inspiroituivat luonnosta sekä luontoa kuvanneista taitelijoista miettiessään uutta väriä yhtiön lippulaivamallille. Huawein kotimaassa Kiinassa on pitkät perinteet luonnon kuvaamisessa paperille musteen, veden ja siveltimen avulla, ja Huawei P20 Pron Twilight-värissä on nähtävissä nämä vaikutteet.

Huawei suunnittelutiimin värin määrittelyprosessi on koostunut valtavan tietomäärän ja henkilökohtaisten unelmien yhdistämisestä sekä useiden prototyyppien testaamisesta.

”Emme ole pelkästään suunnittelijoita vaan myös haaveilijoita. Suunnittelijoina ammennamme inspiraatiota kaikkialta ja haaveilijoina annamme itsellemme vapauden toteuttaa rohkeitakin ideoita. Twilight poikkeaa puhelinten värivaihtoehtojen valtavirrasta ja on hienoa, miten kuluttajat ovat ottaneet tämän vastaan. Värivaihtoehdon kysyntä on osittain jopa yllättänyt meidät. Kuluttajat ovat valmiita rikkomaan värinormeja, mitä puhelinmarkkinoihin on yleensä liitetty”, Joon kommentoi.

Tekniikka värin takana

Twilight-väri vaihtuu valon osuessa puhelimeen purppurasta siniseen ja takaisin turkoosiin – samassa järjestyksessä kuin spektrissä. Teknisesti Huawei päätyi käyttämään kerrostettua optista johtamatonta tyhjiömetallisoivaa (NCVM) päällystettä väri-valo-efektin saavuttamiseksi. Kovaa kulutusta kestävä 3D-lasi antaa viimeisen silauksen väri-ilottelulle.

------------------------------------------------------------------

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Lisätiedot:
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, prhuawei@republic.fi

Kuvat: https://drive.google.com/open?id=17RbYrNZYmctyq360DypNggKGxu71Oyww

------------------------------------------------------------------
Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi
Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Lisätietoja Huaweista
Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 180 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa