Honor 9 Lite on tyylikäs älypuhelin, josta löytyy peräti neljä kameraa

Honor tuo tänään Honor 9 Lite -puhelimensa kauppoihin Suomessa. Honor 9 Liten erikoisuus on sen kameraratkaisu – sekä edestä että takaa löytyy 13+2 megapikselin kamerat. Upeasti suunniteltu 2.5D-lasi ja reunasta reunaan ulottuva 5,65-tuumainen FullView HD -näyttö tuovat Honor 9 Liteen lippulaivan tuntua hinnan pysyessä kuitenkin edullisena.

Honor 9 Lite jatkaa aiempien Honor-mallien suosittua linjaa niin muotoilussa kuin myynnissäkin. Maailmalla puhelinta on jo myyty valtavat määrät. Esimerkiksi Intiassa Honor 9 Lite myytiin kolmasti loppuun sen tultua myyntiin Flipkartissa, yhdessä Intian suurimmista verkkokaupoista. Honor on kasvattanut myyntiään myös Euroopassa mm. Black Friday-myyntien ansioista.

Suomessa brändi on jo markkinaosuudeltaan kolmanneksi suurin.

“Honor tulee kasvamaan Kiinan markkinoiden vakaan menestyksen ansiosta ja vahvistamaan rooliaan ajatusjohtajana kansainvälisillä markkinoilla”, George Zhao, Honorin CEO kertoo. ”Aiomme olla viiden suosituimman älypuhelinbrändin joukossa vuoteen 2020 mennessä.”

Vangitse ainutlaatuisuutesi HD-kameroilla

Etukameran ei tarvitse olla heikompi kuin takakamera. Honor 9 Litessä on 13+2 megapikselin kamerat sekä edessä että takana, jolloin valokuvaan voi säätää syväterävyyttä. Päivitetyn, kustomoitavan kaunistamistoiminnon ansiosta Honor 9 Lite saa käyttäjän näyttämään aina hyvältä.

Tyylikkyyden ja hyvän käytettävyyden yhdistävä lasipintainen Honor 9 Lite on ultraohut, kapea ja tyylikäs. Reunasta reunaan ulottuvassa 5,65-tuumaisessa FullView HD -näytössä on ennätysmäinen ruutu-runko-suhde. Puhelimen mitat ovat 151 x 71,9 x 7,6 mm. Honor 9 Liten takakuoressa on erikoispinnoite ja sormenjälkilukija löytyy myös takaa.

Voimaa kuin lippulaivassa

Honor 9 Lite sisältää runsaasti huippuominaisuuksia, kuten erittäin nopean, kahdeksan ydintä sisällään pitävän Kirin 659 -sirun ja voimakkaan grafiikkapiirin (GPU). Tehokas tekniikka yhdistettynä Android 8.0 Oreon kanssa toimivaan EMUI 8.0 –käyttöjärjestelmään takaa nopeamman ja sujuvamman käyttäjäkokemuksen. Honor 9 Litessä on 3 Gt keskusmuistia ja 32 Gt sisäistä tallennustilaa.*

Honor 9 Lite tulee myyntiin väreissä: Midnight Black, Sapphire Blue ja Glacier Grey. Suositushinta alkaen 234€ ja myyntiin puhelin tulee 25.4.2018.

*Puhelimissa saattaa olla maakohtaisia eroavaisuuksia.

www.hihonor.com

Honor sosiaalisessa mediassa:

Kuvat ja tuotelainat:

Elisa Korhonen, Republic of Communications, elisa.korhonen@republic.fi

Lisätietoa Honorista

Rohkea ja erottuva Honor on johtava älypuhelinperhe Huawei Groupin alla. Tuoteperhe on luotu kohderyhmälle, jolla on puhelin jatkuvassa käytössä kaikilla elämän osa-alueilla. Sloganin ”For the Brave” mukaisesti Honor rohkaisee diginatiiveja etsimään luovuuttaan ja tavoittelemaan unelmiaan. Honor-tuoteperhe on ollut menestys Suomessa ja se on vakiinnuttanut paikkansa Suomen puhelinmarkkinoilla.