Huawei julkaisi kaksi eri hintatason MediaPadia

Huawei tuo Suomen markkinoille kaksi uutta 10,1-tuumaista Full HD (1080p) -näytöllistä MediaPadia. MediaPad M5 lite on tehokas tabletti ammattilaiselle, joka kaipaa suorituskykyä ja pitkää akunkestoa. MediaPad T5 on suunniteltu ensisijaisesti aikuisten ja lasten vapaa-ajan käyttöön – pelaamiseen, videoiden katseluun ja nettisurffailuun.

MediaPad M5 lite – tehokas tabletti työkäyttöön

Mediapad M5 litessä on tehokas 8-ytiminen Kirin 659 -prosessori, jonka suorituskyky riittää vaativaankin käyttöön. Laitteessa on helppokäyttöinen EMUI 8.0 -käyttöliittymä.

Laitteessa on MicroSD-muistikorttipaikka, jonka ansiosta laitteen 32 Gt:n muistikapasiteettia voidaan nostaa jopa 256 Gt:lla. Akussa on suuri 7500 mAh:n kapasiteetti, ja se toimii Huawei Quick Charge -latausteknologialla. Tabletti painaa 475 grammaa.

MediaPad M5 litessä on korkealaatuinen Full HD IPS -näyttö 1920x1200 pikselin resoluutiolla. Näytössä on ClariVu 5.0. -teknologia, joka optimoi kontrastin ja värikylläisyyden erilaisten käyttötarpeiden ja -olosuhteiden mukaisesti älykkäällä algoritmilla.

MediaPad M5 liten yksi vaikuttavimmista ominaisuuksista on neljän kaiuttimen luoma äänimaailma, joka on kehitetty yhteistyössä maailmankuulun äänilaitteita valmistavan yrityksen Harman Kardonin kanssa. Harman Kardon on varmistanut huolellisella testityöllä, että kaiuttimet ovat tinkimättömästi sen laatuvaatimustensa mukainen. Kaiuttimet luovat Histen 5.0. -teknologian tukemana vaikuttavan 3D-äänimaailman, jossa on vähäinen taustahäly ja korkealaatuinen basso.

MediaPad M5 litessä on mukana hopeanharmaa M-Pen lite -tablettikynä, jonka viimeistelty ulkonäkö ja laatu sopivat hyvin työympäristöön. Näyttö reagoi hienovaraisesti painallusten kovuuteen, jolloin kynän tuntuma näyttöön on luonnollinen. Tablettikynän ansiosta M5 on kiinnostava uutuus myös luovien alojen ammattilaisille.

MediaPad T5 on räätälöity vapaa-ajan käyttöön

Huawei MediaPad T5 toimii Android 8.0 -käyttöjärjestelmällä, ja se on varustettu 8-ytimisellä tehokkaalla Kirin 659 - prosessorilla. Laitteessa on MicroSD-muistikorttipaikka, jonka ansiosta laitteen 16 Gt:n muistikapasiteettia voidaan nostaa jopa 256 Gt:lla. Laitteen voi yhdistää saumattomasti Huawein älypuhelimiin sekä PC- ja Mac-tietokoneisiin.

MediaPad T5 sopii hyvin käyttäjälle, joka kaipaa vapaa-ajalleen helppokäyttöistä ja hyvillä ominaisuuksilla varustettua tablettia. Se sopii erinomaisesti pelaamiseen, videoiden katseluun ja nettisurffailuun.

MediaPad T5:ssä on terävä Full HD IPS -näyttö 1920x1200 pikselin resoluutiolla. 16:10 näyttösuhteen ansiosta tabletilta on miellyttävää katsoa videoita ja selailla nettiä.

MediaPad T5 on erittäin kevyt – se painaa vain 460 g. Laitteessa on pyöristetty ja sulavalinjainen muotoilu, jolloin ote laitteesta tuntuu mukavalta myös pitkään kestävässä käytössä. Akun kapasiteetti on 5100 mAh.

MediaPad T5:een on tuotu monia ominaisuuksia, jotka on suunniteltu lapsiperheille. Children’s Corner -sovelluksella vanhemmat voivat helposti rajoittaa lasten laitteenkäyttöä, räätälöidä vapaana olevia sisältöjä sekä optimoida näytön kirkkautta ja värejä, mikä vähentää silmien rasitusta.

Huawei MediaPad M5 lite 10 Wi-Fi on saatavilla suositushintaan 299 euroa ja Huawei MediaPad M5 lite 10 LTE suositushintaan 349 euroa.

Huawei MediaPad T5 10 Wi-Fi on saatavilla suositushintaan 199 euroa ja Huawei MediaPad T5 10 LTE suositushintaan 249 euroa.
___

Tarkat tekniset tiedot:

Huawei MediaPad M5 lite
Koko: 243.4 mmx 162.2 mm x 7.7 mm

Paino: noin 475g
Väri: Space Gray (Hopea)
Näyttö: 10.1”, 1920 x 1200  IPS-näyttö, 224 PPI, 16 M värit, kirkkaus: 400 nitiä
Prosessori: Kirin 659 8-ydinprosessori: 4 x A53 (2.36 GHz) + 4 x A53 (1.7 GHz)
Käyttöjärjestelmä: AndroidTM 8.0 + EMUI 8.0
Muisti: ROM: 32Gt, RAM: 3Gt
Muistikorttipaikka: Micro SD -kortti (jopa 256GB)
Langattomat verkkoyhteydet
LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B18/B19/B20/B26
LTE TDD: B40/B41 (2545-2655 MHz)
WCDMA: B1/B2/B5/B6/B8/B19
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac, 2.4 GHz&5 GHz
Note: The European general channel version does not support B41
Audio: Sisäänrakennettu mikrofoni, 4 kaiutinta
HUAWEI Histen 5.0 -ääniteknologia, Harman Kardon -sertifikaatti
Audio-tiedostomuodot:*.mp3, *.mid, *.amr, *.awb, *.3gp, *.mp4, *.m4a, *.aac, *.wav, *.ogg, *.flac, *.mkv
Kamera: Etukamera: 8MP, takakamera: 8MP
SIM: Nano-SIM korttikorttipaikka
Akku: 7500 mAh
Sormenjälkilukija: Kyllä
Pakkaussisältö:
Laturi
USB 2.0-kaapeli
SIM-kortin poistotyökalu
Pika-aloitusopas
Takuukortti
Suojakalvo
Liitännät
USB-2.0, 3.5mm kuulokeliitäntä

Huawei MediaPad T5
Koko: 243 mm x 164 mm x 7.8 mm
Paino: noin 460g
Väri: Musta
Näyttö: 10.1”, 1920 x 1200  IPS-näyttö, 224 PPI, 16.7 M värit, kirkkaus: 300 nitiä
Prosessori: Kirin 659 8-ydinprosessori: A53, 4 x 2.36 GHz+4 x 1.7 GHz
Käyttöjärjestelmä: AndroidTM 8.0 + EMUI 8.0
Muisti: ROM: 16 Gt, RAM: 2 Gt
Muistikorttipaikka: Micro SD -kortti (jopa 256GB)
Langattomat verkkoyhteydet:
GSM:B2/B3/B5/B8
WCDMA:B1/B2/B5(B6/B19)/B8
FDD LTE:B1/B3/B5(B19)/B7/B8/B20
TDD LTE : B40
Intra-band contiguous CA is supported: CA_1C;CA_3C;CA_5B;CA_7C;CA_8B;CA_40C;
WIFI/WAPI:2.4G/5G、802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth: 4.2
Audio: Sisäänrakennettu mikrofoni, 2 kaiutinta
HUAWEI Histen 5.0-ääniteknologia