Huawei lähtee kasvattamaan markkinaosuuttaan Republicin avustuksella

TIEDOTE 14.10.2014 - Linjakkailla puhelimillaan ja hinta-laatu-suhteeltaan erinomaisilla tableteillaan suomalaisten mielenkiinnon herättänyt Huawei on valinnut Suomen viestintätoimistokumppanikseen Republic of Communicationsin.  Huawein tavoitteena on nousta lähitulevaisuudessa maailman suosituimmaksi älypuhelinbrändiksi.

”Kilpailutukseen osallistuneista toimistoista Republic erottautui edukseen kaupallisella lähestymistavalla ja raikkaalla otteella viestintään. Meillä on paljon mielenkiintoisia älylaitteita, joista odotamme pääsevämme kertomaan jatkossa enemmän ja monipuolisemmin”, toteaa Huawei Technologies Oy:n markkinointipäällikkö Sofia Lehtimäki.

”Huawei on toimialansa nopeimmin kasvava yritys, jolla on selkeä kasvustrategia ja kilpailukykyiset tuotteet. Lähdemme intoa täynnä rakentamaan Huawein markkinointiviestintää Suomessa sen kaupallisia tavoitteita tukien”, sanoo Republic of Communicationsin toimitusjohtaja Hasse Eranka.

Huawein digitaalisen markkinoinnin kumppanina Pohjoismaissa toimii isobar.

Lisästietoja:

Sofia Lehtimäki, Marketing Manager, Huawei Technologies Oy, + 358 50 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Hasse Eranka, toimitusjohtaja, Republic of Communications, +358 40 582 6034
hasse.eranka@republic.fi