Huawei nimitti Mikael Suovirran uudeksi Retail Manageriksi

Mikael Suovirta, s. 1980, on nimitetty heinäkuun alusta Huawei Technologies Oy:n kuluttajaliiketoimintayksikköön Retail Manageriksi. Suovirta vaihtaa tehtäviin DNA Kaupan myyntivalmentajan paikalta. Hän on myös työskennellyt Microsoftilla sekä Sykesillä.

Lähes kymmenen vuotta DNA:lla myynnin koulutustehtävissä työskennellyt Suovirta on ammentanut työhönsä oppia parikymmentävuotta kestäneestä jääkiekkoharrastuksestaan.

”Urheiluvalmennuksella on paljon annettavaa myynnille. Olen vienyt tätä ajatusta osaltani myynnin puolelle. Sekä urheilussa että myynnissä ihmisiä vie eteenpäin edessä oleva haaste. Eri tilanteet tarvitsevat erilaisia taktiikoita. Suomessakin on alueellisia eroja, toiset asiat toimivat toisaalla kuin toiset. Keinojen miettiminen on omalla kohdallani mieleinen haaste”.

”Huawein tarjoama pesti on harvinainen, vastaavia tilanteita päästä rakentamaan menestystarinaa on markkinoillamme harvassa. Huaweissa on potentiaalia ja yhtiöllä on monipuolinen ja hinta-laatusuhteen nähden hyvä tuotevalikoima. Huaweilla on kilpailukykyistä tarjottavaa joka hintapisteeseen”, summaa työhönsä odottavin mielin ryhtyvä Mikael Suovirta.

Lisätietoja:

Mikael Suovirta, Retail Manager, Huawei Technologies, Consumer Business -yksikkö, 044 980 8052

Kuvat ja tuotelainat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432,
irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoja Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä ja kuluttajia. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Huawei Consumer Business Group on yksi Huawein kolmesta liiketoimintayksiköstä vastaten älypuhelimista, tableteista, mobiililaajakaista reitittimistä sekä nettitikuista, puettavista älylaitteista ja pilvipalveluista.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti 170 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 16 T&K-keskusta, joista kahdeksan sijaitsee Euroopassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.