Huawei P10, Honor 8 Pro ja Huawei Watch 2 valittiin EISA Award 2017–2018 -voittajiksi

Honor 8 Pro -puhelin on saanut vuoden paras kuluttajaälypuhelin EISA Award 2017–2018 -kunniamaininnan. Huawei P10 vuorostaan palkittiin älypuhelinkamerasarjan voittajaksi ja Huawei Watch 2 parhaaksi puettavaksi älylaitteeksi EISA-järjestön vuotuisessa palkintojenjaossa.

Yli 30 vuotta sitten perustetun European Imaging Sound Association -järjestön (EISA) asiantuntijajäseninä ovat kamera-, äänentoisto- ja kuvantoistoalan erikoislehdet yli 20 Euroopan maasta. Suomea EISA Photo Expert Group -palkintoraadissa edustaa Kamera-lehti. Tuotteet testaava ja tutkiva raati valitsee vuosittain EISA Award Best Product -tunnukseen oikeutetavat tuotteet. Valitut tuotteet saavat yksinoikeudella kantaa EISA Award Best Product -logoa.

Huawei P10 – älypuhelinkamera 2017–2018

Huawei P10 jatkaa P-sarjan voittokulkua ansaitsemalla paras älypuhelinkamera 2017–2018 -palkinnon. P-sarjan puhelimet ovat saaneet EISA-palkinnon neljänä peräkkäisenä vuonna. Erinomaisella käyttäjäkokemuksella varustettu Huawei P10 tarjoaa käyttäjälleen kaiken tarpeellisen luovaan valokuvaukseen. Puhelimen etu- ja takakamerat ovat kehitetty yhdessä kameravalmistaja Leican kanssa ja kaksoiskamerasta löytyy 12 Mp värikenno ja suurempi 20 Mp mustavalkokenno. Poikkeuksellisten kuvien ottaminen on mahdollista huippuluokan ohjelmistojen kuten 3D-kasvojen havaitsemisen ja dynaamiseen valaistuksen avulla.

”Huawein lippulaivatuote P10 on erinomainen parannus kaikilla osa-alueilla. Alkaen designista, alustasta ja rohkeista uusista väreistä. Ulkonäön lisäksi puhelin hämmästyttää nopealla ja entistä turvallisemmalla Kirin 960 8-ydinprosessorilla. Laitteen viimeistelee Leica-brändin tähtiluokan kamerat”, kommentoivat EISA:n asiantuntijajäsenet.

”Huawein filosofian mukaisesti me luomme innovatiivisia tuotteita, joita ihmiset ympäri maailman rakastavat. Olemme otettuja, että P10 on päässyt arvovaltaiseen EISA-palkintoryhmään”, kommentoi Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön globaalista markkinoinnista vastaava Glory Zhang.

Honor 8 Pro – kuluttajaälypuhelin 2017–2018

EISA kuluttajaälypuhelin 2017–2018 -palkinnolla noteerattu Honor 8 Pro jatkaa Honor-tuoteperheen menestystarinaa. ”Honor 8 Pro on kunnianosoitus innovatiiviselle insinöörityölle ja näyte mahtavasta suorituskyvystä”, kommentoivat EISA:n asiantuntijajäsenet puhelinta.

"Paras kuluttajaälypuhelin 2017–2018 -palkinto on arvokas tunnustus alalta. Ei pelkästään Honor 8 Pro -puhelimelle, vaan myös laajempi huomionosoitus Honor-tuotemerkille”, kommentoi Honorin presidentti George Zhao palkintoa. "Huolimatta tiukasta kilpailusta älypuhelinmarkkinoilla, Honor 8 Pro erottui joukosta. Puhelin on saanut hyvän vastaanoton diginatiiveilta. Tämän palautteen avulla kehitämme entistä luottavaisimmin mielin uusia suunnannäyttäjälaitteita, jotka ylittävät odotukset maailmanlaajuisesti designillaan ja suorituskyvyllään.” Honor 8 Pro valittiin äskettäin 2017 Mobile Legend Tournament esports-tapahtuman partneriksi ja Mobile Legend South East Asia Cup Malesian viralliseksi pelilaitteeksi.

Huawei Watch 2 – puettava älylaite 2017–2018

Kevyessä ja helppokäyttöisessä Huawei Watch 2 -älykellossa yhdistyvät tyyli ja toimivuus poikkeuksellisella tavalla. Laaturannekelloista tuttu keraaminen kehys on paritettu aktiivista ja terveellistä elämäntapaa tukevien ominaisuuksien kanssa.

”Etsitpä tyylikästä kelloa tai hyödyllistä treenikaveria, vesitiivis Watch 2 on sinun valintasi. 4G- ja Bluetooth-yhteyksillä, GPS:llä, sykemittauksella, nerokkailla sovelluksilla, kirkkaalla näytöllä ja kestävällä akulla tuettu Watch 2 istuu jokapäiväiseen treeniin”, kommentoi EISA-raati tuotetta.

”Sekä puhelinten että myös puettavien älylaitteiden osalta haluamme jatkaa rajojen rikkomista ja luoda teknologiaa, joka auttaa ihmisiä tekemään itselleen tärkeitä asioita”, kommentoi Glory Zhang Huaweilta.

Huawei-yhteyshenkilöt – kuluttajaliiketoiminta

Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,  sofia.lehtimaki@huawei.com

Mika Engblom, Huawei Technologies Oy, 040 860 4420,  mika.engblom@huawei.com

Huawei-yhteyshenkilö – viestintä ja yhteiskuntasuhteet

Hennariikka Andersson, Huawei Technologies Oy, 040 845 8066, hennariikka.andersson@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa

Kuvat ja tuotelainat

Susanne Sairo, Republic of Communications, 050 325 8061, susanne.sairo@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoja Huaweista:

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 15 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.

Lisätietoja Honorista:

Diginatiivit elävät verkossa käyttäen kolmanneksen ajastaan internetissä sosiaalisen median, viihteen, shoppailun tai opiskelun parissa, tai seurustelemalla ystäviensä kanssa. Diginatiiveihin erikoistunut Honor-brändi lanseerattiin Euroopassa vuoden 2014 lopulla ja se on menestynyt erinomaisesti Suomen ohella muun muassa Ranskassa ja Isossa-Britanniassa. Honor hyödyntää sosiaalisen median kanavia pitääkseen yhteyttä käyttäjiinsä ja kuullakseen heidän käyttäjäkokemuksiaan. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen on sekä Honorin että sen emoyhtiön Huawein tuotekehityksen tärkeitä kulmakiviä.