Huawei P20 Lite yhdistää saumattomasti tyylikkään ulkokuoren, ison näytön ja huipputasoiset selfieominaisuudet

Mukavasti yhdellä kädellä käytettävään puhelimeen on mahdutettu erinomainen selfiekamera monipuolisilla kaunistamistoiminnoilla.

Näyttävä näyttö

Upean isot, reunuksettomat näytöt ovat olleet tähän asti vain kalliimpien lippulaivapuhelimien herkkua. Nyt Huawei on tuonut tämän teknologian myös keskihintaisiin puhelimiin, kuten Huawei P20 Liteen. Puhelimessa on nyt entistä isompi näyttö, rungon kasvamatta.

Huawei P20 Liten FullView 2.0 -näytön 19:9-kuvasuhde ja lähes huomaamattomat reunukset mahdollistavat 5,84-tuumaisen näytön sovittamisen runkoon, jollaisessa on aiemmin totuttu näkemään vain 5,1-tuumainen näyttö. Isommasta näytöstä huolimatta rungon koko ei ole kasvanut, joten puhelinta on nyt helpompi käyttää yhdellä kädellä. Näytön koon lisäksi myös sen tarkkuus on kasvanut, ja nyt Huawei P20 Litesta löytyy kunnioitettava 2 280 x 1 080 resoluutio. Tällä tarkkuudella yksittäiset pikselit eivät enää erotu paljaalla silmällä.

Lisää tilaa näytölle on saatu sijoittamalla ilmoitukset, kuten akkuvirta, kello ja kuuluvuus näytön yläreunasta löytyvän loven molemmille puolille. Itse loveen on sijoitettu tiiviisti niin kamera, kaiutin kuin etäisyydentunnistin.

Huawei P20 Litessa on keskitytty myös luonnolliseen värimaailmaan. Käyttäjä voi vielä halutessaan säätää värilämpötilaa vakioasetuksesta kylmään tai lämpimään. Eye Comfort -toiminto vähentää näytöltä heijastuvan sinisen valon määrää, vähentäen silmän rasitusta ja helpottaen nukahtamista. Toiminnon voi ajastaa tai laittaa päälle halutessaan.

Huawei P20 Lite huolehtii kauneudestasi

Kauniista selfieistä huolehtii Huawei P20 Liten 16 megapikselin etukamera, jonka laajalla kuvakulmalla selfiet onnistuvat ilman selfiekeppiä tai pitkiä käsivarsia. Myös ystävät mahtuvat samaan kuvaan, sillä puhelimesta löytyy näppärä panoraamaselfietoiminto, joka yhdistää kolme kuvaa. Bokeh-taustasumennuksen avulla tausta jää taustalle ja kuva keskittyy olennaiseen – käyttäjäänsä.

Käyttäjä voi myös huoletta unohtaa ylimääräisen ehostuksen, sillä Huawei P20 Liten kauneustila mahdollistaa kuvan muokkaamisen säilyttäen yksityiskohdat ja luonnollisen ihonsävyn. Puhelin ottaa luonnollisia selfieitä jopa vähäisessä valossa, käyttäen tarvittaessa ruutuaan luomaan tasaisen, lämpimän valaistuksen. Laitteen AR-kameran ansiosta käyttäjä voi lisätä kasvoilleen yhden 16:sta filtteristä tai vaihtaa taustan haluamakseen yhdestä 14:sta vaihtoehdosta, kuten ranta- tai kaupunkimaiseman.

Kaunis design

Huawei P20 Liten näkyvin ominaisuus on luonnollisesti sen väri, ja värivaihtoehtoina ovat uniikki sininen, säkenöivä vaaleanpunainen ja ajattoman syvä musta.

Hyvä hetki hankkia Huawei P20 Lite on nyt, sillä kampanja-aikana 1.7.–31.7.2018 ostetut puhelimet ostopaikasta riippumatta saavat kaverikseen roiskeenkestävän bluetooth-kaiuttimen, jossa riittää virtaa yli 8,5 tunniksi. (arvo 59 €).

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:

Eva Kiviranta, Huawei Technologies Oy, + 358 40 649 3204, eva.kiviranta@huawei.com

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Elisa Mikkonen, Republic of Communications, 050 410 2284 prhuawei@republic.fi

Kuvat: https://goo.gl/aXZduk
​Hinta: 349 €

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi
Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobileFi

Lisätietoja Huaweista
Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.

Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 180 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.