Huawein tablettivalikoimissa on mistä valita

Huawei on määrätietoisesti rakentanut kattavaa laitevalikoimaa niin matkapuhelimissa kuin tableteissakin. Minimalistisen linjakkaat MediaPad M3 Lite ja MediaPad T3 ovat tyylikkäitä metallirunkoisia vaihtoehtoja 400 ja 200 euron hintakategorioihin.

Huippulaatua alle 500 gramman ja 400 euron

MediaPad M3 Lite -tabletit tarjoavat laadukkaan audiovisuaalisen kokemuksen sen laadukkaan 1920 x 1200 Full HD -näytön sekä neljän Harman/Kardon-stereokaiuttimen ja Huawei Super Wide 3.0 -äänentoistotekniikan ansiosta. Käyttöjärjestelmänä tabletissa on Android 7.0 ja käyttöliittymänä EMUI 5.1. M3 Lite -tableteissa on kahdeksanydinprosessori, 3 GB RAM-muistia ja 32 GB tallennustilaa. 10,1-tuumaisessa M3 Litessä on 6600 mAh ja 8-tuumaisessa 4800 mAh suuruinen akku.

M3 Lite -tableteissa on Micro SD -korttipaikka ja kaksikaistainen WiFi-yhteys. Sekä edessä että takana on 8 MP kamerat. 10 tuuman M3 Lite painaa 465 grammaa ja 8 tuuman versio 310 grammaa. Hinnaltaan vaihtoehdot ovat 349 euroa ja 269 euroa.

Edulliset tabletit viihdekäyttöön

MediaPad T3 -tabletit sijoittuvat huokeaan, alle 200 euron tablettikategoriaan. T3-sarja tarjoaa M3 Lite -malliston tapaan kaksi näyttökokovaihtoehtoa; 9,6 tuumaa ja 8 tuumaa, molemmat 1280 x 800 -näyttötarkkuudella. Laitteissa oleva neliydinprosessori tuo tehoja reseptien, uutisten ja videoiden katseluun ja 4800 mAh suuruinen akku takaa, ettei virta lopu kesken. Käyttöjärjestelmänä 9,6 tuuman T3-tabletissa on Android N EMUI 5.1 -käyttöliittymällä ja 8 tuuman T3-tabletissa Android M EMUI 4.1 -käyttöliittymällä. Molemmissa tablettivaihtoehdoissa on 2 GM RAM-muistia ja 16 GB tallennus-tilaa sekä kaksikaistainen Wi-Fi-yhteys.

Videopuhelut ja vauhdikkaat tilannekuvat tallentuvat T3-tableteille 2MP etukameralla ja 5 MP takakameralla. Tableteissa on 1 kaiutin ja Micro SD -korttipaikka. 9,6 tuuman T3-tabletin hinta on 199 euroa ja 8 tuuman T3-tabletin 149 euroa. Isompi malli painaa 430 grammaa, pienempi 360 grammaa.

T3-tablettiin on mahdollista valita Children’s Corner -tila, jonka avulla lapselle avautuvat ohjelmat voidaan määritellä ennalta. Tilan myötä vanhemmat näkevät, paljonko lapselle on kertynyt ruutuaikaa.

Huawei-yhteyshenkilöt – kuluttajatuotteet

Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,     sofia.lehtimaki@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Kuvat ja tuotelainat:

Susanne Sairo, Republic of Communications, prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama. Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.