Huuhkajien maaottelut Puolaa ja Norjaa vastaan näytetään suorina lähetyksinä

TIEDOTE 23.3.2016 - Suomen jalkapallomaajoukkueen MM-karsintoihin valmistavat maaottelut Puolaa (26.3.) ja Norjaa (29.3.) vastaan esitetään suorina lähetyksinä.  Huuhkajien otteluita voi seurata Fanseatin verkkopalvelussa, Fanseatin Android ja iOS-sovelluksista sekä Elisa Viihteen Fanseat-kanavilta.

Puola- ja Norja-otteluihin valittu Huuhkaja-ryhmä koostuu kahta pelaajaa lukuun ottamatta ulkomailla pelaavista suomalaispelaajista. Mukana ovat kaikki suurimmat suomalaistähdet Roman Eremenkon, Perparim Hetemaj’n, Lukas Hradeckyn, Niklas Moisanderin ja Teemu Pukin johdolla.

Huuhkajat on tuoreella FIFA-rankinglistalla sijalla 47. Bayern Münchenin maalitykki Robert Lewandowskin tähdittämä Puola löytyy listalla sijalta 34. Norja on rankinglistalla niukasti Huuhkajien takana sijalla 50.

Nyt näytettävien maaottelujen lisäksi Fanseat tarjoaa tämän vuoden aikana laajan kattauksen jalkapalloa. Jalkapallotarjonta kattaa muun muassa 4.9. alkavien MM-karsintojen Euroopassa pelattavat ottelut, Ruotsin Allsvenskania suorina lähetyksinä, sekä kuukausittaiset kovimmat ja suomalaisittain mielenkiintoisimmat Tanskan Superliigan sekä Hollannin Eredivisien ottelut.

Toimi näin katsoaksesi Huuhkajien ottelut Puolaa ja Norjaa vastaan:

1. Klikkaa itsesi osoitteeseen www.fanseat.com  tai lataa itsellesi Fanseat-sovellus suoraan Googlen Play-kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fanseat  tai iTunes -kaupasta: https://itunes.apple.com/fi/app/fanseat/id1052128304?l=fi&mt=8.

• Elisa Viihteen digiboksi- ja kaapelitv-asiakkaat voivat katsoa ottelut myös fanseat-kanavilta, jotka sisältyvät Elisa Viihde -palvelun peruskuukausimaksuun.

2. Tarkista lähetyksen aikataulu osoitteessa www.fanseat.com.

3. Tykkää Fanseat-sivusta Facebookissa ja seuraa Twitterissä @fanseatcom

4. Ota mukava asento, nauti suorasta lähetyksestä ja kannusta Huuhkajia jakamalla parhaat palat somessa hashtägeillä #Huuhkajat ja #fanseat