Itiksen Tallinnanaukio viihdyttää jatkossa lapsia - interaktiivinen leikkipaikka tapahtumien keskiössä

Itiksen edustalla sijaitseva Tallinnanaukio toivottaa lapset tervetulleeksi uusien aktiviteettien myötä. Aukion keskelle 27.6. avautuvan leikkipaikan ympärillä järjestetään jatkossa kesälauantaisin tapahtumia lapsille aina sään salliessa. Lapsiperheet ovat Itikselle tärkeä kohderyhmä, joten heidän viihtyvyytensä on tärkeää myös kauppakeskuksen hallinnoiman Tallinnanaukion osalta.

‒ Meille lapsiperheet ovat tärkeä asiakasryhmä ja haluamme lisätä heidän viihtyvyyttään tarjoamalla myös kauppakeskuksen aukiolla aktiviteetteja lapsille. Avaamme lapsille leikkipaikan, joka on tapahtumien keskiössä. Sen ympärillä meillä on kesälauantaisin sään salliessa muun muassa Riehulin disco sekä Itis Express -minijuna, joka ajeluttaa lapsia aukiolla, kertoo Itiksen markkinointipäällikkö Anna Homén.

Toiminnalle puitteet antava leikkipaikka on Lappset Groupin tuottama ja se edustaa uutta ajattelua lapsille suunnatuissa aktiviteeteissa.

‒ Leikkipaikassa on kaareva, interaktiivinen Sona-pelijärjestelmä, jossa lapset voivat pelata pelejä liikkumalla. Näin Sona antaa tilaa lasten luovuudelle ja yhdessäololle. Pelit aktivoituvat yhdellä napin painalluksella ja lapset voivat pelata niitä yhdessä, edeten pelien tasojen mukaan, kertoo Lappset Groupin Sari Anttila.

‒ Sonasta tulee varmasti koko perheen suosikki, kun sekä lapset että vanhemmat voivat viettää aikaa musiikin pyörteissä. Leikkialueella on myös kiipeilypaikka, tasapainolauta ja kaksi keinua. Uskon, että asiakkaamme ilahtuvat Tallinnanaukion muuttuessa yhä enemmän perheiden viihtyisäksi ja iloiseksi taukopaikaksi, jossa järjestetään tapahtumia kahviloiden, ravintoloiden ja torikauppiaiden ympäröidessä tilaa, summaa Anna Homén Itiseltä.

Lasten aktiviteetteja Itiksen Tallinnanaukiolla lauantaisin 30.6., 7.7., 14.7., 21.7., 28.7., 4.8 ja 11.8 mm. Riehulin Disco kello 12 ja 14 sateettomalla säällä. Itis Express -minijuna ajeluttaa lapsia 30.6. 4.8. ja 11.8 säävarauksella. Lisäksi interaktiivinen leikkipaikka on auki koko ajan. Leikkipaikan avajaiset on 27.6, mukana myös Itis Express -minijuna.

Lisätietoja:
Anna Homén, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Kauppakeskus Itis, puh. 050 403 4220, anna.homen@wereldhave.com

Kauppakeskus Itis
Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin kuuluvassa Itiksessä on yli 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Loppuvuodesta 2018 Itiksen tarjonta täydentyy Finnkinon 9-salin elokuvateatterilla sekä uudella ravintola-alueella. Itiksessä asioi vuosittain lähes 18 miljoonaa asiakasta. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. www.itis.fi