Itiksessä kisataan Tommi Huhtalan ja Pekka Jormakan johdolla levyltä lämäyksen Suomen ennätyksestä

Tommi Huhtalan ja Pekka Jormakan johdolla kisataan lauantaina 20.2 Itiksessä epävirallisesta levyltä lämäyksen Suomen ennätyksestä. Kauppakeskusaukion cornerissa ovat menoa vauhdittamassa myös Eetu Pöysti ja GM Jari Kurri. Jokerit-aiheinen tempaus on osa Itiksen harrastuspainotteista talvilomaviikon ohjelmaa.

Lauantaina 20.2. kello 13 alkaen Jokereiden johdolla kisataan siitä, kenellä on kovin lämäri. Mittaa lämärinsä kovuudesta ottavat laiturit Tommi Huhtala ja Pekka Jormakka. Kummallakin osallistujilla on kolme lämäysyritystä tutkan mitatessa kiekon nopeutta.

Kilpailun kovin lämääjä tahkoaa ennätyslukemat tälle uudelle epäviralliselle SE-tunnustukselle. Kun lämäykselle on tehty pohjalukemat, kisa on avoinna kaikelle kansalle. Tapahtumapäivänä yleisöstä rohkeimmat pääsevät haastamaan tehtyä ennätystä. Sarjoja on niin aikuisille kuin nuorille ja koululaisille.

Jokerit-viikonloppu näkyy kauppakeskuksen eri myymälöissä kampanjoina, kuten Halosen-myymälässä, jossa lauantaina tuntia ennen lämäystä ovat vieraana Jari Kurri ja Tommi Huhtala. Jokerit tempauksessa ovat mukana myös Jokereiden Otto ja Itiksen Riehuli.

Jokerit pop-up-storeen voi viedä urheiluvälineitä hyväntekeväisyyteen

Myös Jokereiden pop-up-store on saapunut keskusaukion viereen talviloman kunniaksi. Sunnuntaina 22.2. myymälässä vierailee kello 13 nimekkäitä Jokerit-legendoja, kuten Petri Varis, jonka pelinumero on jäädytetty. Storessa on luvassa koko viikon viihteellistä meininkiä.

Pop-up-storeen voi viedä käytöstä poistuneet, siistit ja toimivat urheiluvälineet, jotka lahjoitetaan Itiksen ja Jokereiden hyväntekeväisyyskumppani Hope Yhdessä & Yhteisesti ry:n kautta niitä tarvitseville lapsille ja nuorille.

Talvilomaviikko jatkuu muun muassa erilaisilla lasten ja nuorten harrastelajiesittelyillä.

Lisätietoja:

Kauppakeskus Itis, toimitusjohtaja Jaakko Ristola, 040 820 1422, jaakko.ristola@wereldhave.com

Jokerit, markkinointipäällikkö Petri Ruohonen, puh. 0400 600 494, petri.ruohonen@jokerit.com

Kauppakeskus Itis
Itis on Suomen suurin kauppakeskus, jossa on lähes 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Itis on viimeisten kolmen vuoden aikana uudistettu täysin ja uudessa Itiksessä asioi vuosittain lähes 17 miljoonaa asiakasta. Itiksessä on panostettu eritoten lapsiperheiden viihtymiseen avaamalla 300 neliömetrin kokoinen sisäleikkipuisto Leikkiasema sekä esittelemällä Riehuli, Itiksen maskotti, joka tanssittaa lapsia Riehuli-discossa aina lauantaisin. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. http://www.itis.fi