Itiksessä tehtiin uusi levyltä lämäyksen Suomen ennätys – Jokereiden laituri Pekka Jormakka lämäsi 149 km/h

Pekka Jormakka otti nimiinsä uuden epävirallisen SE-tunnustuksen kauppakeskus Itiksessä, jossa kisattiin Jokereiden johdolla kovimmasta levyltä lämäyksestä. Tutkalla mitattuna vauhtia oli 149 km/h. Uusi Suomen epävirallinen ennätys on osa Jokerit-tempausta, joka käynnisti lauantaina Itiksen nuorille ja koululaisille suunnatun harrastuspainotteisen talvilomaviikon.

Lauantaina kello 13 suuri joukko jääkiekosta innostuneita oli tullut kauppakeskus Itikseen seuraamaan, kumpi Jokerit-laitureista nappaa levyltä lämäyksen Suomen ennätyksen nimiinsä. Tommi Huhtalalla ja Pekka Jormakalla oli molemmilla kolme lämäysyritystä, joista kovimmalle Pekka Jormakan lyömälle lämärille tutka mittasi vauhtia 149 km/h. Paikalla kannustamassa olivat Jokereista myös Eetu Pöysti ja Jari Kurri.

Uusi ennätys on tehty rikottavaksi!

Kun lämäykselle saatiin epävirallinen Suomen ennätys, sen rikkominen on suunnattu kaikelle halukkaille. Lämäykset lyötiin maaliin sisätiloissa kolmen metrin etäisyydeltä noin 2 x 1,20 metrin kokoiselta pleksiltä.

Tapahtumapäivänä yleisöstä monet miehet, naiset, nuoret ja koululaiset lähtivät kokeilemaan myös oman lämärinsä kovuutta.

Pop-up-storesta playoffs-kisakuumeen lievitystä

Jokereiden pop-up-store parkkeerasi keskusaukion viereen talviloman kunniaksi. Sunnuntaina 22.2. kello 13 myymälässä voi tavata nimekkäitä Jokerit-legendoja, kuten Petri Variksen, jonka pelinumeron 23 Jokerit on jäädyttänyt. Storessa on luvassa koko viikon yllätysohjelmaa, kuten arvontoja.

Pop-up-storeen voi viedä käytöstä poistuneet, siistit ja toimivat urheiluvälineet, jotka lahjoitetaan Itiksen ja Jokereiden hyväntekeväisyyskumppani Hope Yhdessä & Yhteisesti ry:n kautta niitä tarvitseville lapsille ja nuorille.

Koululaiset pääsevät testaamaan Itikseen talvilomaviikolla erilaisia harrastelajeja:

• Maanantaina 22.2. ja tiistaina 23.2. Viikingit esittelevät salibandyä ja jakavat lippuja miesten edustuksen peleihin. Lyönnin nopeutta voi testata sählytutkalla.
  • Keskiviikkona 24.2. ja torstaina 25.2. on mahdollisuus kokeilla purjehdussimulaattoria East Side Sailing Teamin johdolla.
  • Perjantaina 26.2. ja lauantaina 27.2. Zenzei Akatemia esittelee erilaisia itsepuolustuslajeja mm. shownäytöksillä.
  • Sunnuntaina 28.2. voi tutustua Shukokai-karateen.
  • SatsElixian esittelypiste on Itiksen keskusympyrässä talvilomaviikon lauantaina 20.2. ja 27.2.

Tutustu tarkemmin talvilomaviikon ohjelmaan!

Lisätietoja:

Kauppakeskus Itis, toimitusjohtaja Jaakko Ristola, 040 820 1422, jaakko.ristola@wereldhave.com
Jokerit, markkinointipäällikkö Petri Ruohonen, puh. 0400 600494, petri.ruohonen@jokerit.com

Kauppakeskus Itis
Itis on Suomen suurin kauppakeskus, jossa on lähes 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Itis on viimeisten kolmen vuoden aikana uudistettu täysin ja uudessa Itiksessä asioi vuosittain lähes 17 miljoonaa asiakasta. Itiksessä on panostettu eritoten lapsiperheiden viihtymiseen avaamalla 300 neliömetrin kokoinen sisäleikkipuisto Leikkiasema sekä esittelemällä Riehuli, Itiksen maskotti, joka tanssittaa lapsia Riehuli-discossa aina lauantaisin. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. http://www.itis.fi