Jääkiekon Suomi-sarjan finaali näytetään suorana lähetyksenä

Tiedote 11.3.2016 - Julkaisuvapaa

Lauantaina 12.3.2016 käytävä jääkiekon miesten Suomi-sarjan finaali Imatran Ketterän ja Iisalmen Peli-Karhujen välillä näytetään suorana lähetyksenä. Lähetys on katsottavissa verkossa sekä Android- ja iOS-mobiilisovelluksilla.

”Nousu Mestikseen kiinnostaa joukkueita sekä faneja, ja kysyntää on enemmän kuin hallissa paikkoja. On hienoa, että muutkin pääsevät Fanseatin kautta osalliseksi tästä jännitysnäytelmästä”, Suomen Jääkiekkoliiton kilpailupäällikkö Pirkka Antila sanoo.

Panos Ketterän ja Peli-Karhujen ottelussa on kova; voittajalle on luvassa suora nousu jääkiekon Mestikseen kaudelle 2016–2017. Loppuottelun häviäjä ja Suomi-sarjan pronssiottelun voittaja pelaavat Mestis-karsinnassa Mestiksen runkosarjan hännille sijoittuneiden JYP-Akatemian ja Rovaniemen Kiekon kanssa. Imatran Ketterä nähtiin viimeksi Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla vuonna 1997 Mestiksen edeltäjässä jääkiekon I-divisioonassa. Iisalmen Peli-Karhut ei ole pelannut historiansa aikana Mestiksessä tai I-divisioonassa.

Suora lähetys Suomi-sarjan finaalista Imatran Spa Areenasta alkaa lauantaina 12.3. klo 15.45.

Toimi näin:

1.Klikkaa itsesi osoitteeseen www.fanseat.com  tai lataa itsellesi Fanseat-sovellus suoraan Googlen Play-kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fanseat tai iTunes -kaupasta: https://itunes.apple.com/fi/app/fanseat/id1052128304?l=fi&mt=8

2.Tarkista lähetyksen ohjelma ja aikataulu osoitteessa www.fanseat.com

3.Tykkää Fanseat-sivusta Facebookissa ja seuraa Twitterissä @fanseatcom

3.Ota mukava asento, nauti suorasta lähetyksestä ja kannusta suosikkejasi jakamalla parhaat palat somessa hashtägeillä #fanseat ja #suomisarja

Lisätietoja:

Pirkka Antila, Suomen Jääkiekkoliiton kilpailupäällikkö, 010 2270 201, pirkka.antila@finhockey.fi