Jokerit ja Tikkurila jatkavat yhteistyösopimustaan

Jokerit ja Tikkurila ovat solmineet vuoden yhteistyösopimuksen toisen vuoden optiolla. Jokereilla ja Tikkurilalla on pitkä yhteystyökumppanuus takanaan, ja uuden sopimuksen tavoitteena on syventää tätä yhteistyötä sekä hyödyntää KHL:n tuomia uusia mahdollisuuksia markkinointiyhteistyössä.

Yhteistyösopimuksen merkittävimmät ja näkyvimmät muodot ovat logonäkyvyys koti- ja vierasottelupaidoissa sekä keskiympyrässä, jonka lisäksi sopimuksen kautta sidosryhmille avautuu paljon etuja ja mahdollisuuksia elämyksiin otteluissa.

”Jokereille tämä on todella merkittävä kumppanuus sekä markkinointiyhteistyö. Tikkurila on Jokereiden pitkäaikaisin kumppani ja on hienoa, että tämän suuren KHL-muutoksen keskellä pääsemme syventämään ja laajentamaan yhteistyötämme kunnolla”, toteaa Jokereiden toimitusjohtaja Jukka Kohonen.

Venäjän markkinat merkittävä tekijä

Tikkurilalle avautuu uuden yhteistyösopimuksen myötä mahdollisuus laajentaa näkyvyyttään Venäjän markkinoilla. Sponsorinäkyvyys KHL:ssä on tärkeä askel tunnettuuden lisäämiseen sekä Venäjän että Itä-Euroopan alueella.

”Venäjän markkinoiden tärkeys on merkittävin syy uuteen sopimukseen. Kyseessä on sopimus, joka tähtää Venäjän ja Itä-Euroopan markkinan parempaan hyödyntämiseen ja näkyvyytemme lisäämiseen siellä. Lisäksi Jokereiden nimi assosioituu vahvasti meidän perinteiseen tuotteeseemme, Joker-nimiseen maaliin”, kertoo Tikkurila Oyj:n toimitusjohtaja Erkki Järvinen.

Jokereiden KHL-kausi käynnistyy 4.9.2014 Hartwall Arenalla. Avausottelussa Jokerit kohtaa kotihallissaan valkovenäläisen Dinamo Minskin.

Lisätietoja:

Jokerit Hockey Club Oy