Jokerit on pohjoismaalaisten vedonlyöjien suosikki

Helsingin Jokereiden liittyminen jääkiekon KHL-liigaan näkyy myös pohjoismaalaisten vedonlyöjien mielenkiinnon kasvuna sarjaa kohtaan. Kansainvälisen vedonlyöntiyhtiö NordicBetin tuoreet luvut osoittavat, että KHL-liigan pelivaihto on vuoden aikana lähes kaksinkertaistunut (81 %) Pohjoismaissa.

NordicBetin tilastojen mukaan kasvaneen peliliikevaihdon takana on sekä uusien vedonlyöjien, yksittäisten vetojen että panosten määrän kasvu.

”Odotimme Jokereiden siirtymisen KHL-liigaan ja sen myötä vedonlyöjien mielenkiinnon sarjaa kohtaan kasvavan Pohjoismaissa. Se mistä olemme positiivisesti yllättyneitä on kuinka vahvaa peliliikevaihdon kasvu on ollut heti kauden alusta lähtien”, kertoo peliasiantuntija Juha Kvist, Betsson Groupilta.

Jokereiden asema KHL-liigan mielenkiintoisimpana joukkueena Pohjoismaissa on vankka, sillä seitsemän kymmenestä pelatuimmasta NordicBetin KHL-vetokohteesta on ollut Jokereiden ottelu. Pelivaihdoltaan alkukauden pelatuin ottelu on ollut Jokereiden kotipeli Dinamo Riikaa vastaan.

Lisätietoja:
Peliasiantuntija Juha Kvist, Betsson Group 040 570 1500

Betsson Group
Betsson Group on pohjoismainen, yksi Euroopan johtavista internet rahapelisivustoista. Se tarjoaa kuluttajille pelejä, joita voi pelata turvallisessa ja käyttäjäystävällisessä ympäristössä. NordicBet on yksi Betsson Groupin brändeistä. BML Group on osa ruotsalaista, yli 50-vuotiasta peliyhtiötä, jolla on laaja kokemus eri pelituotteista. Betsson Group työllistää 1200 henkilöä neljässätoista maassa. BML Groupin omistaa yli 4000 osakkeenomistajaa ja Betsson Group on listattu Tukholmassa OMX Nordic Stock Mid Cap -pörssissä.