Kaksi uutta liikennöitsijää mukaan OnniBus.comin verkkokauppaan

• Töysän Linja ja North Bus alkavat myydä lippujaan OnniBus.comin verkkokaupassa tänään, 30.8.2016.
  • OnniBus.comin kautta hankittujen lippujen ensimmäinen matkustuspäivä on 1.9.2016.
  • Uudet reitit ovat Jyväskylä-Petäjävesi-Keuruu (Töysän Linja) ja Oulu-Ii-Kemi-Tornio-Haaparanta (North Bus).

OnniBus.com Oy:n toimitusjohtaja Lauri Helke on iloinen uusista reiteistä ja verkkokaupan valikoiman kasvamisesta: ”Molemmat uudet reitit laajentavat yhteysvalikoimaamme paikkakunnille, joita verkostomme ei ole tähän asti tavoittanut. Keuruun reitti vahvistaa Jyväskylän hubiamme ja Haaparannan reitti ulottaa reitistömme aina Ruotsiin asti.”

Nyt OnniBus.comin verkkokaupasta voi hankkia jo kolmen linja-autoyhtiön lippuja OnniBus.comin omien lippujen lisäksi, sillä Liikenne Vuorelan Hamina-Helsinki-reitin lippujen myynti alkoi heinäkuussa. Toimitusjohtaja Helken mukaan perinteisille bussiyhtiöille avautuu OnniBus.comin digitaalisen myyntipaikan kautta pääsy kasvavaan joukkoliikenteen markkinaan. ”Joukkoliikenteen lipunmyynti menee kiihtyvällä vauhdilla nettiin ja se ohjautuu niille digitaalisille alustoille, joilla käyttäjäkokemus on paras ja valikoima suurin”, Helke toteaa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.comhttps://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).