Kansainvälisen tason majoitus- ja matkapalvelut kiekkofaneille – Sokos Hotellit ja Lähialuematkat yhteistyöhön Jokereiden kanssa

Helsingin Jokerit käyttää suomalaisia palveluntarjoajia jääkiekkofanien matkojen paketointiin. Lähialuematkat järjestää alkavalla KHL-kaudella Jokereiden viralliset vieraspelimatkat ja Sokos Hotellit majoittaa Jokerifanit ja huippujääkiekon ystävät Helsingissä ja Pietarissa.

Uusien yhteistyökumppanuuksien myötä Jokerit tarjoaa kansainvälisen tason majoitus- ja matkapalveluita kansainväliselle kiekkoyleisölle.

Sokos Hotelleille yhteistyö Jokereiden kanssa on erinomainen keino kasvattaa tunnettuutta suomalaisten ja venäläisten matkailijoiden keskuudessa. Sokos Hotelleilla on kolme hotellia Pietarissa ja 48 hotellia Suomessa.  Sokos Hotelleilla on oma kotimaisille urheiluseuroille ja -joukkueille suunnattu Sporttiklubi (www.sporttiklubi.fi), jonka jäsenille tarjotaan Jokerit-yhteistyön kautta entistä enemmän mielenkiintoisia tapahtumia ja majoituspaketteja.

”Pian alkava KHL-sarja ja sen ottelut ovat valtavan mielenkiinnon kohteena niin kiekkoilusta kiinnostuneiden fanien kuin muunkin yleisön keskuudessa Suomessa ja Venäjällä”, sanoo Sokotel Oy:n  myyntijohtaja Timo Hakala

Valmiit ja räätälöidyt pelimatkat

Lähialuematkat on tarjonnut KHL-pelimatkapaketteja suomalaisille jääkiekon ystäville jo kolme kautta, minkä ansiosta yrityksellä on vankka kohdetuntemus erityisesti Pietarista, Riikasta, Moskovasta ja Minskistä.

”Meille on valtavan hieno asia olla mukana tekemässä Jokereiden kanssa suomalaista jääkiekkohistoriaa!  Matkailun näkökulmasta on ilahduttavaa, että urheilu on uusi syy lähteä käymään Venäjällä ja muissa KHL-sarjan maissa”, kertoo Lähialuematkojen myynti- ja markkinointijohtaja Maarit Haavisto-Koskinen.

Lähialuematkojen KHL-pelimatkatarjonta on laaja. Tarjolla on ohjelmallisia ryhmämatkoja Jokereiden vieraspeleihin Pietariin, Riikaan ja Moskovaan, omatoimimatkailijoille käteviä Hopea- tai Pronssipaketteja ja erityisesti yritysasiakkaille räätälöityjä VIP Kultamatkoja. Myös erikoistoiveet huomioidaan, sillä Lähialuematkojen kautta hoituvat pelimatkat kaikille KHL-paikkakunnille viisumijärjestelyineen.

Lisätietoja:

Myyntijohtaja Timo Hakala, Sokotel Oy, puh: 010 768 2723

Myynti- ja markkinointijohtaja Maarit Haavisto-Koskinen, Oy Russian Tours Ltd. Lähialuematkat, puh: 040 746 6436

Myyntijohtaja Juha Kuusla, Jokerit Hockey Club Oy, puh: 020 419 4082