Kesäiloa kierrättämällä ‒ lahjoita kesäiset tavarat 4.6. mennessä Hopen lahjoituspisteeseen Itiksessä

Kauppakeskus Itiksessä käynnistyi maanantaina Hopen kanssa yhteistyössä toteuttava tempaus, jonka tavoitteena on kerätä 1000 lahjoitusta pääkaupunkiseudun vähävaraisille perheille. Ensimmäisenä päivänä Hopen keräyspisteelle saatiin jo kivasti kesäisiä lahjoituksia, mutta niitä on mahdollisuus tuoda aina ensi sunnuntaille, 4.6. saakka, jolloin tempausta juhlistetaan Isac Elliotin ilmaiskeikalla. Lahjoittaa voi vaikkapa kesäharrastusvälineitä, -pelejä ja vaatteita.

‒ Kampanjaan voit osallistua lahjoittamalla lapsiperheitä ilahduttavia hyväkuntoisia tavaroita. Nyt on hyvä hetki katsastaa kaappeja ja ottaa osaa tempaukseen. Mikäli kaapeista ei löydy kierrätettävää, perheille voi lahjoittaa myös uusia kesätuotteita, kuten katuliituja, jalkapallon tai saippuakuplapulloja. Pienelläkin eleellä voi antaa lahjoituksen saajalle iloisen kesämielen, kertoo Anna Homén kauppakeskus Itiksestä.

‒ Pääkaupunkiseudulla on yli 1800 asiakasperhettä, ja tarvetta on esimerkiksi kylpypyyhkeille ja ulkoleikkeihin soveltuville välineille ja tavaroille, kuten hiekkalaatikkoleluille ja urheiluvälineille. Lisäksi erilaiset kesälelut, -vaatteet ja -kengät ovat saajien mieleen. Myös käytetyistä polkupyöristä on huutava pula, kertoo toinen Hope ‒ Yhdessä & Yhteisesti ry:n pääkaupunkiseudun tiiminvetäjistä, Iina Kanerva.

Kesäilo-hyväntekeväisyyskampanjan tavoite on saada kootuksi 1 000 lahjoitusta pääkaupunkiseudun vähävaraisille perheille. Kauppakeskus vauhdittaa kampanjaa lahjoittamalla itse 100 kassia, joihin on pakattu kesäiloa antavia tuotteita ja lahjakortteja.

Nuorten suosikkiartisti Isac Elliot osallistuu Kesäilo-hyväntekeväisyyskampanjaan esiintymällä sunnuntaina 4.6. kello 11 alkaen kauppakeskuksen keskusaukiolla. Hän on myös lahjoittanut nimikirjoituksellaan varustetun jalkapallon keräykseen.

Itiksen ja Hopen Kesäilo-kampanjan lahjoituspiste

• Löydät Hopen keräyspisteen Itiksen ykköskerroksesta keskusaukiolta.
  • Vapaaehtoistyöntekijät ovat vastaanottamassa lahjoituksia maanantaista perjantaihin 29.5.‒4.6. kauppakeskuksen aukioloaikoina.

Lisätietoja:
Anna Homén, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Itis, puh. 050 403 4220, anna.homen@wereldhave.com
Iina Kanerva, pääkaupunkiseudun tiiminvetäjä, Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry, puh. 040 965 3311, info@hopeyhdistys.fi

Kauppakeskus Itis
Itis on Suomen suurin kauppakeskus, jossa on yli 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Lapsiperheet viihtyvät Itiksen Leikkiasemalla ja lauantaisin lapsia tanssittaa discossa Itiksen maskotti Riehuli. Itiksessä asioi vuosittain yli 17 miljoonaa asiakasta. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V.

Hyväntekeväisyysjärjestö Hope ry
Hope Ry on vuonna 2009 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, jonka tavoitteena on antaa kaikille lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet arkeen. Hope on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö ja se toimii 15 paikallistoimijan välityksellä eri puolilla Suomea. http://www.hopeyhdistys.fi