Kokkolassa juhlistetaan uutta OnniBus.com reittiä kansanjuhlalla

TIEDOTE 6.5.2015

OnniBus.com aloittaa uuden liikenneyhteyden Kokkolasta Jyväskylän kautta Helsinkiin.

* Liikennöinti reitillä F13 alkaa 1.6.2015.

* Liput tulevat myyntiin ke 6.5.2015.

* Lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu.

* Reittiä ajetaan uusilla kaksikerroksisilla OnniBus.comin Van Hool Astromega kaksikerroslinja-autoilla, joissa on ilmainen Wi-Fi, nahkapenkit, ilmastointi, wc ja paikkakohtaiset sähköpistokkeet.

* Uudet pysäkit reitin varrelle tulevat Kaustiselle, Kyyjärvelle ja Saarijärvelle.

* Kokkolan kävelykadulla järjestetään kansanjuhla ke 20.5., missä pääsee tutustumaan OnniBus.comin kalustoon.

OnniBus.com aloittaa kesäkuun alussa liikennöinnin Kokkolasta Jyväskylän kautta Helsinkiin. Yhtiön punakylkinen kaksikerroslinja-auto lähtee Kokkolan linja-autoasemalta Helsinkiin joka päivä kello 7.30. Vastavuoroisesti Helsingistä Kokkolaan pääsee OnniBus.comin kyydissä päivittäin kello 13.30 Kampin linja-autoasemalta lähtevällä vuorolla. F13-reitin muut pysähtymispaikat sijaitsevat Kaustisella, Kyyjärvellä ja Saarijärvellä. Jyväskylä-Helsinki-välillä F13-reitin pysähdyspaikat ovat samat kuin F4-reitillä. ”OnniBus.com on otettu hienosti vastaan ympäri Suomea. Meille tämä on jälleen uusi merkittävä askel ja samalla pääsemme vastaamaan näiltä paikkakunnilta tulleisiin reittipyyntöihin”, sanoo OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö.

Uutta reittiä ajetaan matkustajilta kiitosta saaneilla kaksikerroksisilla Van Hool Astromega linja-autoilla. Linja-autoista löytyvät kaikki mukavuudet kuten ilmainen Wi-Fi-yhteys, istuinpaikkakohtaiset sähköpistokkeet, ilmastointi, wc ja laadukkaat nahkapenkit.

Kokkolan keskustassa järjestetään ke 20.5.2015. kansanjuhla OnniBus.comin uuden yhteyden kunniaksi. Päivän aikana jaetaan lisätietoa uudesta reitistä. Samalla yleisöllä on mahdollisuus tutustua OnniBus.comin kalustoon.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 134 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 48 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).