KOLME UUTTA HARLEY-DAVIDSON® -VAATEMALLISTOA NYT JÄLLEENMYYJÄLIIKKEISTÄ

• Jokaisella kolmella mallistolla on oma tunnistettava identiteettinsä, alkuperäistä H-D-tyyliä unohtamatta
  • Genuine Motorclothes® -malliston juuret juontuvat perinteiseen tyyliin
  • The 1903 Collection -mallisto käyttää inspiraationa menneiden vuosikymmenten vintage-henkeä
  • Nuorekas Garage Collection -mallisto luottaa silottelemattomaan ilmeeseen

Harley-Davidson® -vaatteet ovat yhtä ikoninen ja tärkeä osa elämää kuin itse Motor Companyn moottoripyörät. Vuosi 2018 tuo tullessaan kolme täysin uutta mallistoa, jotka ovat nyt saatavilla H-D-jälleenmyyjillä. Mallistoista jokainen muodostaa oman, erityislaatuisen kokonaisuutensa. Samaan aikaan kaikilla on yhteinen tavoite – inspiroida pukeutumisen kautta itseilmaisun täydelliseen vapauteen.

Genuine Motorclothes® -mallisto

Ajan hammasta kestäväksi valmistettu Genuine Motorclothes on karskin rohkea mallisto, jonka juuret ovat syvällä Harley-Davidsonin perinteissä ja ilmaisussa. Se on suunniteltu ylpeille ja uskollisille pyöränomistajille, joille prätkä on enemmänkin elämäntapa kuin kulkuneuvo. Kuviointi on arastelematonta; design yksinkertaista mutta yksityiskohtaista. Ajovarustuksen käytännöllisyys on yhdistetty käyttövaatteiden rentouteen: miesten Classic Fit on suunniteltu väljäksi mukavuuden takaamiseksi, naisten mallistosta löytyy niin rentoja kuin ihonmyötäisempiäkin vaihtoehtoja. Kestävää nahkataljaa ja tekstiiliä on hyödynnetty suurimmassa osassa ajotakeista, ja tyylivaihtoehtoja on siististä kuluneeseen.

1903 Collection

Alkuperä ja perinne – siinä kaksi sanaa, joihin tiivistyy 1903 Collection. Harley-Davidsonin historia ulottuu 115 vuoden päähän. Tämän malliston keskiössä on vanhan ja uuden vuoropuhelu, sillä ikisuosikit on luotu uudelleen modernia teknologiaa, tuotantotapoja sekä käsin viimeistelyä hyödyntäen. 1903 Collection kantaa mukanaan legendaarisen brändin koko historiaa ja ansaittua statusta. Mallisto sisältää laajan valikoiman sekä käytännöllisiä että rentoja tyylejä, minkä lisäksi vaihtoehtoja materiaaleille ja pintakäsittelylle on runsaasti.

Garage Collection

Garage Collection on suunniteltu Harley-Davidsonin uuden sukupolven edustajille. Mallisto on saanut innoituksensa silottelemattomasta ja alkukantaisesta tavasta ymmärtää moottoripyöräily. Riisutun yksinkertainen vintage-tyyli takaa, että jokainen vaate on koreilemattomalla tavalla valmiina käyttöön. Tästäkin mallistokokonaisuudesta löytyy niin rentoja kuin ihonmyötäisempiä vaihtoehtoja.

Jarruta lähimmän Harley-Davidson-jälleenmyyjäsi kohdalla päästäksesi sovittamaan uusia Motorclothes, 1903 ja Garage Collections -mallistoja tai löydä haluamasi verkosta: www.harley-davidson.eu/motorclothes.

Lisätietoja ja lisää kuvia:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoja Harley-Davidson Motor Companysta®

Harley-Davidson Motor Company® on vuodesta 1903 asti toteuttanut unelmia vapaudesta. Yritys valmistaa Custom-, Cruiser- ja Touring-moottoripyöriä ja tarjoaa kattavan valikoiman Harley-Davidson -moottoripyörien osia, varusteita, ajotarvikkeita ja -vaatteita sekä erilaisia keräilyesineitä. Lisätietoja Harley-Davidsonin verkkosivustolla www.h-d.com.