Korjaus tiedotteeseen: Aki Keskitalo Mukkulan Kartanon isännäksi / Aki Keskitalon korjattu puhelinnumero: 050 356 1110

Lahdessa sijaitsevan Mukkulan Kartanon isännäksi on nimitetty Aki Keskitalo. Keskitalon pesti alkaa marraskuun 3. päivä. Parhaillaan remontissa oleva designkartanohotelli avautuu vuoden vaihteessa.

Restonomiksi ja baarimestariksi valmistunut Aki Keskitalo on uurastanut ravintola-alalla 15 vuotta eri tehtävissä. Keskitalo on muun muassa toiminut ravintolapäällikkönä useissa ravintoloissa, viimeksi hän avasi Hans Välimäen Masu Asian Bistron Tampereelle. Intohimo ruokaa kohtaan näkyy myös Keskitalon harrastuksissa. Aki osallistui Master Chef –kilpailun kolmannelle kaudelle ja sijoittui viidenneksi. Aasialainen keittiö, hyvät konjakit, ranskalaiset kuohuvat ja uusien ravintoloiden testaus ovat myös miehen mieleen.

“Olen etuoikeutettu, kun pääsen vetämään tällaista, kipeästi Lahteen kaivattua kokonaisuutta. Rakastan lähiruokaa ja tarinoita paikallisten tuottajien tuotteiden takana, joten näitä tullaan varmasti Mukkulassa näkemään”, Keskitalo kertoo. Aki Keksitalo antaa kartanolle kasvot ja pitää huolta vieraista ja tilaisuuksien sujuvuudesta paikan päällä. Isäntänä hän on kokonaisvaltaisesti mukana myynnissä, markkinoinnissa, kartanon kehittämisessä ja ruokapuolen suunnittelussa.

Mukkulan Kartano on kiinteä osa lahtelaista kartano- ja kulttuurihistoriaa. Mukkula alueena ja nimenä tunnetaan laajasti myös kaupungin ulkopuolella. Kartanon toteutuksen ja toiminnan laadun takaa hotelli- ja ravintola-alan vahva toimija Vanajanlinna Group. Entistä upeampi ja ylellisen uniikki designkartanohotelli avataan yleisön käyttöön vuodenvaihteessa 2014–2015.

“Aki tuo Vanajanlinna Groupiin mukanaan vahvaa ja monitasoista ravintola-alan ammattilaisuutta ja osaamista”, Vanajanlinna Groupin hallituksen puheenjohtaja Mika Walkamo kommentoi uutta isäntää.

Mukkulan Kartano, Aki Keskitalo, kartanon isäntä, 050 356 1110

Vanajanlinna Group Oy, Mika Walkamo, hallituksen puheenjohtaja, 040 048 0921

www.mukkulankartano.fi

www.vanajanlinnagroup.fi

- - - - - - - -

Vanajanlinna Group Oy on yksityinen hotelli- ja ravintolayhtiö. Vanajanlinna Group:iin kuuluu Hotelli Vanajanlinna, Linna Golf ja Linna Golf klubiravintola Hämeenlinnassa, Metsänvartijan Tila Janakkalassa, Ravintolat HSF ja Portti Hangossa, Levi Spirit -luksushuvilat Levillä, Vanajanlinna Catering, Tahko Spa & Suites Tahkovuorella, Restaurant Nordcenter Raaseporissa ja Mukkulan Kartano Lahdessa. Vanajanlinna Group Oy:n liikevaihto noin 15 M €.