Laskettelemaan jopa 2 eurolla! Onnibus.com liikennöi Tahkolle keväällä päivittäin

• Onnibus.com aloittaa 1.2. liikennöinnin Helsingistä Tahkolle. Reitti kulkee Mikkelin ja Varkauden kautta.
  • Tahkolle pääsee myös Kuopion kautta Turusta, Tampereelta ja Jyväskylästä.
  • Onnibus.com juhlii uutta SKI-reittiään tarjoamalla Tahkolle huikean määrän 2 ja 4 euron lippuja.

OnniBus.com starttaa 1.2. kaivatun yhteyden Tahkolle. Yhteyksiä Tahkolle on Kuopion kautta päivittäin, minkä ansiosta laskettelemaan pääsee nyt myös päiväreissulle. Suora reitti Tahkolle kulkee Helsingistä, mutta linjaan on liitetty sulavasti yhteyksiä ympäri Suomen, kuten Tampereelta, Turusta ja Jyväskylästä. Päivittäiset vuorot kulkevat Kuopiosta Tahkolle klo 8:50 ja 19:50 sekä Tahkolta Kuopioon klo 10:00 ja 21:05.

Uutta liikennöintiä jo viidenteen Suomen hiihtokeskukseen juhlistetaan tarjoamalla runsaasti 2 euron lippuja Kuopiosta ja 4 euron lippuja Varkaudesta, Mikkelistä ja Jyväskylästä.

Edun saa OnniBus.comin verkkokaupasta kampanjakoodilla TAHKO. Lippuja on tarjolla rajoitettu määrä. Matkojen varausaika on 26.–29.1. ja matkustusaika on 1.–15.2.

”OnniBus.com tuo Tahkolle todella tärkeän elementin, suoran yhteyden Suomen suurista kaupungeista aivan Tahkon ytimeen. Tämä on todella merkittävä askel Tahkon saavuttavuuden paranemisessa. Upeaa, että OnniBus vastaa asiakkaiden tarpeeseen näin hienosti”, iloitsee Kuopio-Tahko Markkinointi Oy:n toimitusjohtaja Wille Markkanen.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom