Liikenne Vuorelan liput myyntiin OnniBus.comin verkkokauppaan - lisää uusi reitti Helsinki-Hamina-Miehikkälä

OnniBus.comin verkkokaupasta voi ostaa nyt myös liput Liikenne Vuorelan Helsinki-Hamina-Miehikkälä -reitin busseihin. Liikenne Vuorela liikennöi arkisin kaksi vuoroparia Helsingin, Haminan ja Miehikkälän välillä. Vuorot pysähtyvät myös Kotkan Sutelan pikavuoropysäkillä.

Liikenne Vuorela on ensimmäinen bussiyritys, joka otti OnniBus.comin verkkokaupan digitaaliseksi myyntikanavakseen. ”Tavoitteemme on saada tunnetun OnniBus.com verkkokaupan avulla uusia matkustajia vuoroillemme”, Liikenne Vuorelalta todetaan.

OnniBus.com Oy:n toimitusjohtaja Lauri Helke sanoo, että Liikenne Vuorelan vuorojen saaminen OnniBus.comin verkkokauppaan on merkittävä asia kahdesta syystä: ”Ensinnäkin saamme myyntiin uutena kohteena Haminan. Toiseksi tämä on meille tärkeä avaus verkkokauppamme tarjonnan monipuolistamiseksi. Liikenne Vuorelan vuosikymmenten kokemus ja palvelun laatu istuvat loistavasti OnniBus.comin tarjontaan.”

Liikenne Vuorelan vuorot näkyvät OnniBus.comin verkkokaupassa esimerkiksi hakemalla yhteyksiä Helsingin ja Haminan välillä. Liikenne Vuorelan vuorojen kohdalla hakutuloksissa esitetään OnniBus.comin logon sijaan Liikenne Vuorelan logo. Kyseessä ovat Liikenne Vuorelan omalla kalustollaan ja omissa väreissään liikennöimät vuorot.

Liikenne Vuorelan liput laitettiin myyntiin verkkokauppaan tänään. ”Ajoitus on mitä parhain, sillä parhaillaan Haminassa on käynnissä kansainvälinen sotilasmusiikkitapahtuma Hamina Tattoo ja nyt pystymme vastaamaan asiakkaiden kysyntään,” Helke toteaa.

Lisätietoja:

OnniBus.com Oy/ Maija Hyötyläinen, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Liikenne Vuorela Oy / 05 3478466, rami@liikennevuorela.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).