Loista kuin tähti Antti Tuiskun kanssa – Huawein aktivointikilpailu alkaa tänään

Huawei ja uuden Huawei Nova 3 -kampanjan tähti Antti Tuisku järjestävät kilpailun, jossa kaksi onnekasta pääsee viettämään ikimuistoisen päivän Tuiskun kanssa. Kilpailuun voi osallistua julkaisemalla sosiaalisessa mediassa videon tai tekstin siitä, kuka tai mikä saa sinut loistamaan.

”Huawein mottona on Make it Possible eli antaa mahdollisuuksia ihmisille toteuttaa itseään. Huawei Nova 3 on varustettu teknisillä ominaisuuksilla, joiden avulla jokainen voi loistaa kuin tähti – oli kyse laadukkaiden kuvien tai videoiden ottamisesta, pelaamisesta tai aktiivisesta yhteydenpidosta”, toteaa Huawei kuluttajaliiketoimintayksikön markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki ja jatkaa:”Antti Tuisku inspiroi monia, mikä näkyy kampanjasta saamassamme positiivisessa palautteessa. Meillä on suuri ilo tarjota kahdelle onnekkaalle mahdollisuus viettää oma elämyksensä Antin kanssa”.

”Jokaisella meillä on ihmisiä tai asioita, jotka saavat meidät loistamaan. Huawein Loista kuin tähti -kampanjaan liittyy myös laajempi teema. Artistiin on helppo yhdistää tähteys, mutta samaan aikaan monet muut omasta jutusta syttyvät ihmiset loistavat tähden lailla, oli kyse sitten urasta, ihmissuhteista tai vaikkapa urheilusta”, sanoo Antti Tuisku. ”Odotan mielenkiinnolla, että pääsen näkemään ja kuulemaan, mikä sytyttää suomalaiset ja kenet saan seuraani viettämään upeita hetkiä kanssani.”

Kilpailuun voi osallistua julkaisemalla sosiaalisessa mediassa video tai teksti aiheesta ”Mikä tai kuka saa sinut loistamaan kuin tähti” ja tägäämällä video tai teksti #huaweisuomi. Antti valitsee kilpailuosallistumisista suosikkinsa. Kilpailu on voimassa 7.10.2018 asti. Pääpalkintona on päivä Antti Tuiskun kanssa. Lisäksi kolme palkitaan uudella Huawei Nova 3 -puhelimella. Säännöt on luettavissa saannot.link/nova3.

Lisätietoja:

Huawei-yhteyshenkilö – kuluttajaliiketoiminta:
Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228, sofia.lehtimaki@huawei.com

Tuotelainat:
Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huawei Consumer Business Groupista

Huawein tuotteita ja palveluja on saatavilla yli 170 maassa, ja niitä käyttää kolmasosa maailman väestöstä. Huawei oli vuonna 2017 maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja toimitettujen puhelinten kappalemäärissä mitattuna. Yhtiön 16 T&K-keskusta sijaitsevat Yhdysvalloissa, Saksassa, Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Intiassa ja Kiinassa. Huawei Consumer BG on yksi Huawein liiketoimintayksiköistä, joka tuottaa muun muassa älypuhelimia, tietokoneita, tabletteja, puettavaa teknologiaa ja pilvipalveluita. Huawein maailmanlaajuinen verkosto on rakennettu yli 20 vuoden kokemuksella televiestintäteollisuudesta, ja yhtiö on omistautunut toimittamaan uusimpia teknologisia ratkaisuja kuluttajille ympäri maailmaa. Lue lisää: http://consumer.huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://facebook.com/HuaweiMobileFi
Instagram: https://instagram.com/HuaweiMobileFi