Lukutoukkia hemmotellaan OnniBus.comin jouluvuoroilla maksuttomilla e-kirjoilla

LEHDISTÖTIEDOTE 10.12.2015

• OnniBus.com, Adlibris-verkkokirjakauppa, Tammi, WSOY ja Johnny Kniga toteuttavat yhteistyökampanjan tarjoten ilmaisia e-kirjoja bussiyhtiön asiakkaille.
  • Kampanja alkaa 14.12.2015 ja kestää 31.1.2016 asti
  • Lukemisiksi on tarjolla muun muassa Leena Lehtolaisen Veren Vimma ja Cristoffer Carlssonin Varjot.
  • Kirjailijoita voi kuulla OnniBus.comin Turku-Helsinki ja Tampere-Helsinki-vuoroilla lukemassa otteita kirjoistaan.

E-kirjoja jaetaan ilmaiseksi bussiin nousijoille ennen joulua Kampin kaukoliikenteen terminaalin lähtöjen yhteydessä. Lisäksi maksuttomia e-kirjoja on jaossa OnniBus.comin kolmessa autossa 14.12. alkaen. 4.1.2016 alkaa liikennöidä neljäs auto, johon tulee ladattavaksi Pekka Hyysalon odotettu Fight Back – toinen mahdollisuus e-kirja. Uutuuskirjan voi ladata e-kirjana tarjoushintaan 9,90 euroa (normaalisti 17,00 euroa).

Joulukuussa maksutta jakoon tulevat e-kirjat ovat Leena Lehtolaisen Veren vimma (Tammi), Salla Simukan Punainen kuin veri (Tammi), Katariina Sourin Valkoinen varjo (Tammi), Saara Kesävuoren Musta hevonen (Tammi), Pekka Jaatisen Viimeiseen patruunaan (Johnny Kniga) ja Christoffer Carlssonin Varjot (Johnny Kniga). Kirjailijoista muun muassa Lehtolainen on lukemassa otteita ja keskustelemassa kirjoistaan tietyillä OnniBus.comin vuoroilla. Kirjailijoiden vierailuvuoroista tiedotetaan erikseen OnniBus.comin Facebook-sivuilla.

”OnniBus.com on ennen kaikkea asiakaspalveluyritys. Haluamme tarjota asiakkaillemme elämyksiä. Adlibriksen kanssa toteuttava e-kirjakampanja sopii hyvin palvelukonseptiimme. Joulukuu on asiakasmäärältään varsin vilkas ihmisten vieraillessa ystävien ja sukulaisten luona. Laatulukemisen parissa aika vierähtää nopeasti. Tammen, WSOY:n ja Johnny Knigan tarjotessa kirjat, meiltä löytyy autoistamme e-kirjan lataamisen mahdollistava maksuton Wi-Fi-yhteys sekä istuinpaikkakohtaiset latauspistokkeet. Asiakkaalle jää lukuvaihtoehtojen osalta valinnanvaikeus”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö.

”Lisäsimme alkuvuodesta 2015 e-kirjat valikoimiimme ja uskomme, että ne löytävät uusia ystäviä nimenomaan matkustavista kuluttajista. Adlibris.com on mobiiliresponsiivinen kauppa ja näin ollen e-kirjoja on helppo ostaa ja ladata vaikka bussin liikkuessa. Yhteistyö OnniBussin kanssa sopii meille mainiosti, koska jaamme samanlaiset asiakasarvot. Tarjoamme mielellämme kuluttajille edullisia ja käteviä palveluita", sanoo Adlibriksen markkinointipäällikkö Marjut Määttä.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 156 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).