Lyhyesti: Philips OneBlade trimmaa, muotoilee ja ajaa kaiken pituiset parrat samalla terällä

OneBlade on uusi parranajotekniikka, joka mahdollistaa kaikenpituisten ja -mallisten partojen trimmauksen, muotoilun ja ajon samalla työkalulla. Philips julkistaa kaksi versiota: OneBlade:n sekä OneBlade Pro:n. Molemmissa on samat ajotekniikat, mutta OneBlade Pro sisältää lisätoimintoja.

OneBlade ja OneBlade Pro

• Uusi vallankumouksellinen tekniikka keskittyy itse terään, joka on kehitetty miehille, jotka muotoilevat ja vaihtelevat partatyylejään. OneBlade -tekniikka koostuu nopeasti liikkuvasta, tuplasuojatusta ajoterästä, joka liikkuu 200 kertaa sekunnissa mahdollistaen tehokkaan ja ihoystävällisen ajon myös pidemmille parroille.
  • OneBlade ajaa erittäin läheltä, muttei liian läheltä, suojaten ihoa. Siksi lopputulos ei ole aivan vauvanposken kaltainen, mutta sitäkin lempeämpi kasvoille.
  • Suojakerros ja pyöristetyt trimmausharjakset vähentävät kitkaa ihoa vasten sekä estävät haavaumat ja punotuksen.
  • Kaksipuolinen terä tekee suorat reunalinjat ja ääriviivat, ja terällä voi ajaa mihin suuntaan tahansa. Koska OneBlade on pienikokoinen ja ergonomisesti muotoiltu, on laitteella helppoa stailata kulmat ja ja reunat juuri niin kuin itse haluaa.

KUVA: Ainutlaatuinen tekniikka perustuu nopeasti liikkuvaan teräyksikköön, joka liikkuu 200 kertaa sekunnissa, sekä suojaavaan kerrokseen trimmauskampoja, jotka suojelevat ihoa.

• Terät ovat pitkäikäisiä. Optimaalisen tuloksen saavuttamiseksi riittää, että teriä  vaihtaa joka neljäs kuukausi. Terien vaihto on helppoa ja vaivatonta.
  • Parransängen voi trimmata tarkasti mukana tulevilla sänkikammoilla: millimetrin pituinen iltapäiväsänki, kolmen millin tarkkuustrimmaus tai viiden millin pidempi sänki.
  • OneBlade Pro sisältää 14 asetuksen trimmauskamman 0,4–10 millimetrin vaihtoehdoilla.
  • OneBlade Pro -mallissa on myös digitaalinen LED-näyttö, joka ilmaisee pariston tilan ja jäljellä olevan latauksen, sekä varoittaa alhaisesta pariston varaustasosta. Matkalukon ilmaisin on myös saatavilla laitteessa.
  • OneBlade on johdoton ja toimii sekä kuivassa että kosteassa ajossa. Ajamiseen ei tarvitse partavaahtoa, mutta sitä voi toki halutessasi käyttää.
  • OneBlade on ladattava ja sisältää pitkäkestoisen akun. OneBlade Pron varaus kestää mallista riippuen 60–90 minuuttia vain tunnin latauksella, ja OneBlade:n varaus kestää mallista riippuen 45–60 minuuttia 4–8 tunnin latauksella.

Hinnat ja saatavuus:

• OneBlade on saatavilla K-Citymarketeista, Gigantista ja Clas Ohlsonilta, sekä Philipsin omasta verkkokaupasta. OneBlade Pro löytyy Philips elektroniikkapuolen jälleenmyyjiltä sekä Philipsin omasta verkkokaupasta.
  • OneBlade svh alkaen 34,90€
  • OneBlade Pro svh alkaen 79,90€

Lisätiedot: Elisa Mikkonen, elisa.mikkonen@republic.fi, 050 410 2284, Republic of Communications

Tietoa Philipsistä:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on johtava terveys- ja hoiva-alan korkeateknologiaa ja palveluja tuottava yhtiö. Keskitymme parantamaan ihmisten terveyttä ja mahdollistamaan parempia tuloksia koko hoivaketjuun, terveellisistä elämäntavoista ja ennaltaehkäisystä diagnoosiin, toimenpiteisiin ja kotihoitoon. Philipsin korkealaatuinen tekniikka ja kliininen tietotaito sekä kuluttajatuntemus mahdollistavat intergroitujen kokonaisratkaisujen toimituksen. Philips on johtava kuvadiagnostiikan, potilasvalvonnan, e-terveyden, tietoteknologian sekä henkilökohtaisen terveyden ja kotihoidon alalla. Philipsin pääkonttori sijaitsee Hollannissa. Yhtiöllä on n. 71 000 työntekijää yli sadassa maassa, ja myynti terveysteknologian alalla 2016 ylsi 17,4 miljardiin euroa. Uutisia Philipsistä löydät osoitteessa: HYPERLINK www.philips.se/press.