Lyoness Cashback World ja Jokerit Helsinki solmivat yhteistyön

KHL:ssä pelaava Jokerit Helsinki ja Lyonessin kansainvälinen ostoyhteisö Cashback World ovat yhdistäneet voimansa. Viisivuotisen yhteistyösopimuksen myötä Jokerit on mukana kansainvälisessä ostoyhteisössä, joka tarjoaa sen 7 miljoonalle kuluttajajäsenelle houkuttelevia ostoetuja. Uusi Jokerit Cashback -kortti toimii 47 maassa ulottuen suomalaiseen kivijalkakauppaan. Kortin käyttäjä tukee ostoksillaan Jokereiden junioritoimintaa.

Cashback World ja jääkiekkoseura Jokerit Helsinki ovat solmineet viisivuotisen yhteistyösopimuksen.

‒ Tarjoamme Jokereille innovatiivisen ja ainutlaatuisen kanta-asiakasohjelman. Siihen kuuluvat sekä Jokerit Cashback -kortti, -mobiilisovellus että -ostoportaali seuran omalla visuaalisella ilmeellä. Sopimus sisältää myös muita markkinointimahdollisuuksia, joista hyötyvät sekä joukkueen fanit että itse joukkue, kertoo Cashback Worldin toiminnasta Suomessa vastaavan Lyoness Finlandin toimitusjohtaja Timo Karhunen.

‒ Lyonessin Cashback Worldin kautta tavoitamme laajan kansainvälisen ostajayhteisön. Yhteistyömme ulottuu myös kausikorttilaisiin, jotka voivat aktivoida korttiinsa Cashback-ominaisuuden. Jokerit Cashback -kortilla ja -mobiilisovelluksella tehdyistä ostoksista tuloutetaan prosentti seuran uusien lupauksien harjoittelun tukemiseen. Näin korttimme haltijat ympäri maailmaa antavat arvokasta tukea juniorityöhömme, toteaa Jokerit Helsingin toimitusjohtaja Jukka Kohonen.

Jokerit Helsinki on Pohjois-Euroopan tasolla ensimmäinen urheiluyhteistyökumppani

‒ On hienoa, että olemme saaneet yhden Pohjoismaiden menestyneimmistä jääkiekkojoukkueista kumppaniksemme. Tämä yhteistyö on Lyonessin Cashback Worldin ensimmäinen Pohjois-Euroopan tason urheiluyhteistyö, ja upea lisä meidän aikaisempiin urheiluyhteistyökumppanuuksiimme. Vahvoja panostuksia on tulossa Suomen markkinoille myös jatkossa, sillä olemme muun muassa MotoGP-sarjan yhteistyökumppanina ja Suomessahan ajatetaan osakilpailu vuonna 2019, Timo Karhunen kertoo.

Jokerit Cashback -ohjelman toiminta

• Cashback-ohjelmaan liittyneitä kauppiaita on ympäri maailmaa 47 eri maassa mukaan lukien yhteisöön kuuluvat suomalaiset kivijalkakaupat.
  • Ohjelma antaa myös pienille yrityksille mahdollisuuden olla mukana kansainvälisessä ostoyhteisössä ja tarjota kuluttajille ostoetuja.
  • Cashback ohjelman jäsenet voivat saada korttinsa ostoksista takaisin rahaa aina 5 prosenttiin saakka sekä kerätä ostoksistaan Shopping Points -pisteitä, joilla voi lunastaa erikoistarjouksia. Korttia voi käyttää niin kivijalkaliikkeissä kuin verkkokaupoissa.
  • Jäsenetuja saa yli 75 000 Lyonessin Cashback Word Loyalty -kauppiaalta ostettavista tuotteista.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Timo Karhunen, Lyoness Finland, puh. 040 350 8222

Jokerit Helsinki
Jokerit on yksi menestyneimmistä jääkiekkoseuroista Suomessa ja tunnetuimmista seuroista Pohjoismaissa. Seura juhlii  50-vuotista taivaltaan kaudella 2017‒2018. KHL:ssä Jokerit on pelannut kaudesta 2014‒2015 lähtien. Jokereilla oli kaudella 2016‒2017 kotiotteluissaan Pohjoismaiden suurin yleisökeskiarvo.

Lyonessin Cashback World
Lyonessin Cashback Worldin kohderyhmä on kuluttajajäsenet, jotka haluavat säästää rahaa ostoksistaan (Cashback ja Shopping Points -pisteet) kaikkialla maailmassa paikallisissa yrityksissä tai online-kaupoissa. Cashback Solutions on suunnattu pk-yrittäjille kaikilla toimialoilla, jotka haluavat käyttää kansainvälistä kanta-asiakasohjelmaa asiakkaidensa sitouttamiseen. Lyonessin Cashback World toimii tällä hetkellä 47 maassa. Seitsemän miljoonaa jäsentä nauttii jäseneduista noin 75 000 yhteistyöyrityksessä ympäri maailman.