Matkahuollon ja OnniBus.comin lippuyhteistyö laajenee valtakunnalliseksi

• OnniBus.com laajentaa Matkahuollon lipunmyyntiyhteistyötä 9.4.2018 alkaen
  • Maksutapa laajentuu nyt myös käteiseen Matkahuollon toimipisteverkostoissa

OnniBus.com avasi viime vuonna lipunmyynnin Matkahuollon toimipisteisiin reiteille Helsinkiin, Turkuun, Hämeenlinnaan ja Tampereelle. Tässä yhteydessä asiakkaiden maksutapa laajeni myös käteiseen.

”Lipunmyyntiyhteistyö Matkahuollon kanssa on ollut erittäin onnistunut ja olemme saaneet kiitosta niiltä asiakkailta, jotka erityisesti suosivat käteisen käyttöä. Matkahuollon toimipisteet koostavat Suomen kattavimman lipunmyyntiverkoston ja siksi yhteistyön laajentaminen valtakunnalliseksi tuntui luonnolliselta ratkaisulta”, kommentoi OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke.

Matkahuollolla on valtakunnallisesti yli 2000 toimipistettä ja suuressa osassa niistä voi jatkossa ostaa OnniBus.comin matkalippuja. Tämä helpottaa asiakkaiden asioimista merkittävästi, sillä toimipisteet sijaitsevat pääosin linja-autoasemien yhteydessä. Matkahuollon toimipisteillä lipunostoon käyvät sekä käteis- että korttimaksu.

OnniBus.com julkaisi viime viikolla kesän matkat myyntiin ja matkavarauksia voi tehdä nyt 12.8.2018 myös Matkahuollon toimipisteissä.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).