Öisin matkustaville nyt joulunalusmatkat erikoishintaan

Maantiet eivät hiljene Suomessakaan täysin öisin. OnniBus.comilla yövuorot ovat olleet osa vuorovalikoimaa. Yhtiön ensimmäinen yövuoro Oulusta Helsinkiin starttasi 1.7.2014 klo 00.30.

·         OnniBus.comilla kaikkien yövuorojen liput saa nyt 20 prosentin alennuksella

·         Varausaika on 14.-18.12.2016; matkustusaika 14.-22.12.2016. Kampanjakoodi on Q

·         Yövuoroiksi OnniBus.comilla luetaan klo 22-07 välisenä aikana ajetut vuorot

Öisin matkustaminen soveltuu sekä yöihmisille että hyvät unenlahjat omaaville aamuvirkuille. Yömatkustamisen etuna on ollut tähän asti se, että kohteessa on heti aamusta, jolloin päivän voi käyttää tehokkaasti hyödykseen. Aikavälillä 14.-22.12.2016 yövuorolla matkustaminen myös keventää lipun hintaa, sillä OnniBus.com tarjoaa 20 prosentin alennuksen lippujen hinnoista. Etu julkaistaan täydenkuun päivänä 14.12.

OnniBus.comilla yövuoroja käytetään suhteellisen vilkkaasti; vuoroista suosituimmat suuntautuvat väleille Helsinki-Jyväskylä, Helsinki-Oulu, Helsinki-Rovaniemi sekä Helsinki-Lapin hiihtokeskukset.

”Yövuorot tuovat joustavuutta aikatauluihin. Ne palvelevat asiakkaita, joille on luontaista tehdä töitä yöllä. Autojemme maksuton WiFi-yhteys sekä paikkakohtainen pistokepaikka ovat kiiteltyjä palveluita, ne mahdollistavat esimerkiksi seuraavan päivän palaveriin valmistautumisen. Myös opiskelijat käyttävät paljon yövuoroja, sillä kyseiset vuorot ovat lähtökohtaisesti edullisempia. Pitkillä yövuoroilla on mukana kaksi kuljettajaa, joista toinen jatkaa kun toisen työvuoro päättyy”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke.

Lisäksi perjantaina 16.12. klo 11-15 OnniBus.comin Onni Hirvi maskotti jakaa Kampissa heijastimia ja korvatulppia kaikille matkustajille. Heijastimet toimivat hämärässä valonlähteenä ja korvatulpat auttavat nukahtamaan yöreiteillä.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:
www.onnibus.com  ,  https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).