OnniBus.com avaa uuden Jyväskylä-Joensuu-reitin; erikoislippukampanjalla liput Jyväskylään ja Jyväskylästä saa muutamalla eurolla

• OnniBus.com avaa uuden F33-reitin välille Jyväskylä ja Joensuu. Reitin operointi alkaa 21.11.2016.
  • Samaan aikaan Jyväskylän ja Seinäjoen välinen reittiaikatauluun tulee asiakkaiden toivomia parannuksia
  • Yhtiöllä on parhaillaan käynnissä erikoishintakampanja, jonka myötä liput eri Jyväskylä-reiteille maksavat 2 euroa plus 1 euron varausmaksu.

“Jyväskylä mahdollistaa erilaisten yhteyksien toteuttamisen, myös poikittaisliikenteessä”, sanoo OnniBus.comin toimitusjohtaja ja toinen perustajajäsenistä Lauri Helke. ”F33-reitin liikennöinti alkaa 21.11., päivittäin ajetaan kaksi vuoroparia.”

OnniBus.com kerää aktiivisesti asiakaspalautteita. Jyväskylä-Seinäjoki-väliselle reitille on luvassa toivottuja aikatauluparannuksia.

OnniBus.comilla on käynnissä aina 20.11.2016 asti erikoishintakampanja, jonka aikana verkkokaupassa on tarjolla huomattavan paljon 2 euron lippuja. Kampanjahintaisen lipun kokonaishinta palvelumaksun ohella on kolme euroa. Lippuja on varattavissa esimerkiksi Jyväskylä-Tampere-Jyväskylä, Jyväskylä-Helsinki-Jyväskylä ja Jyväskylä-Oulu-Jyväskylä sekä Jyväskylä-Joensuu-Jyväskylä-reitille. Erikoishintaisten lippujen matkustusaika on 27.11. asti. Kampanjakoodi on JYPPI, kampanja ei koske vaihdon sisältäviä reittejä.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom